Wersja archiwalna 2014-01-23 15:10:49
"Rozbudowa istniejacej oczyszczalni ścieków w Nowym Duninowie, gm. Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 27460 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 503892 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejacej oczyszczalni ścieków w Nowym Duninowie, gm. Nowy Duninów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Nowym Duninowie Gm. Nowy Duninów.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nw elementów z podziałem na etapy: 1. Etap I:
- Roboty ziemne,
- Fundamenty,
- Izolacje fundamentów,
- Roboty murowe,
- Posadzki na gruncie,
- Żelbetowe elementy konstrukcyjne,
- Konstrukcja stropu nad przyziemiem,
- Więźba dachowa,
- Pokrycie dachowe,
- Stolarka okienna i drzwiowa,
- Posadzki i tynki,
- Elewacja,
- Roboty malarskie,
- Ogrodzenie terenu,
- Przebudowa kolizji,
- Zagospodarowanie terenu,
- Roboty uzupełniające,
- Roboty elektryczne,
- Pompownia ścieków,
- Zbiornik retencyjny ścieków
2. Etap II:
- Rurociąg tłoczny z pompowni do oczyszczalni,
- Oczyszczalnia część biologiczna,
- Instalacja odwodnienia osadu,
- Instalacja dozowania PiX,
- System sterowania AKPiA,
- Rozruch oczyszczalni.
2. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również:
- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
- obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- przejęcie na czas budowy nadzoru technologicznego dotyczącego procesów oczyszczania i zapewnienie w trakcie trwania budowy jakości ścieków oczyszczonych zgodnych z parametrami określonymi w pozwoleniu wodnoprawnym,
- opracowanie programu rozruchu oczyszczalni ścieków uwzględniającego utrzymanie ciągłości pracy obiektu,
- dokonanie rozruchu technologicznego wbudowanych urządzeń oraz sporządzenie instrukcji obsługi i przeszkolenie w zakresie ich obsługi osoby wskazanej przez Zamawiającego,
- opracowanie sprawozdania z rozruchu, w którym szczegółowo opisane zostaną osiągnięte parametry pracy obiektu, m.in. stopnie redukcji zanieczyszczeń oparte na średniodobowych analizach ścieków surowych i oczyszczonych (min . 2 analizy z akredytowanym poborem i akredytowaną analizą), jakość osadu czynnego, parametry technologiczne, energochłonność, zużycie reagentów chemicznych, stopnie uwodnienia osadu itp.
- wykonanie niezbędnych badań, prób, uzgodnień,
- osiągnięcie planowanego efektu ekologicznego wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego ten wynik,
- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Uwaga: Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy.
Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy.
3. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
4. Zamawiający informuje, iż przekazane wykonawcy przedmiary robót mają charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót.
5. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w terenie).
6. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione (opisane) w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów na podstawie, których Zamawiający będzie mógł stwierdzić, iż zaoferowane urządzenia lub materiały nie są gorsze od urządzeń lub materiałów, które one zastępują. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Parametry, jakie musi spełnić urządzenie równoważne zostały opisane w dokumentacji przetargowej w tym: Załącznik do dokumentacji przetargowej określający minimalne parametry urządzeń równoważnych. W przypadku stwierdzenia w ofercie urządzeń niespełniających warunków równoważności oferta uznana zostanie za nieważną.
7. Projekt pn.: Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Nowym Duninowie Gm. Nowy Duninów dofinansowany będzie w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej program Rozwój Obszarów Wielskich na lata 2007 - 2013 (umowa Nr 00 117-6921-UM0700240/11).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Nowym Duninowie Gm. Nowy Duninów dofinansowany będzie w ramach działania Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej program Rozwój Obszarów Wielskich na lata 2007 - 2013 (umowa Nr 00 117-6921-UM0700240/11).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUP BUDEXPOL Sp. zo. o., ul. Przemysłowa 50, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2045880,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 1989869,42
-
Oferta z najniższą ceną: 1989869,42 / Oferta z najwyższą ceną: 2496565,06
-
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2014-01-23
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-23 15:10:49
- Liczba odsłon: 221
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: