Nowy Duninów, dn. 26.04.2013

                      Ogłoszenie o zmianie SIWZ, zmianie terminu składania ofert oraz                           

odpowiedzi na pytanie

Dotyczy przetargu: Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego

Zgodnie z art. 38 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zmienia treść SIWZ wraz z załącznikami w następującym zakresie:

W pkt. III SIWZ tj. Wymagania stawiane wykonawcom zmieniono i uzupełniono opis w następujących fragmentach:

Widniał zapis:

- zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800. Dopuszcza się możliwość, jeśli zajdzie taka konieczność, aby pojedyncze zajęcia odbywały się w sobotę, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację projektu ze strony Zleceniodawcy i z uczestnikami projektu

- wyżywienie: obiad składający się z 1 dania gorącego (również dla prowadzonych zajęć indywidualnych), serwis kawowy, na który składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka.

-  dokona wpisu o szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz programu.

Po zmianie jest:

-  zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800. Zamawiający dopuszcza max. ilość zajęć jednego tj. 8 godzin zajęć/dziennie ( 1 godzina to jest 45min. zajęć + 15min. przerwa). Dopuszcza się możliwość, jeśli zajdzie taka konieczność, aby pojedyncze zajęcia odbywały się w sobotę, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację projektu ze strony Zleceniodawcy i z uczestnikami projektu.

- wyżywienie: obiad składający się z 1 dania gorącego (również dla prowadzonych zajęć indywidualnych), serwis kawowy, na który składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka.

-  dokona wpisu o szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz programu (min. na www.inwestycjawkadry.info.pl).

W pkt. V. Warunki  udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków w następujących fragmentach:

Widniał zapis:

1.  W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

·      złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr 2

Po zmianie jest:

1.  W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

·      złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr 2

·      posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy (dla bloku Nr I i II) oraz wpis do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy (dla bloku Nr I )

W pkt. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dodano.

Widniał zapis:

1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy  - wg wzoru na zał. Nr 6 do SIWZ (oryginał),

Po zmianie jest:

1.4 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 

dodano

1.6. Złożenie oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy (dla bloku Nr I i II) oraz oświadczenie o wpisie do rejestru agencji zatrudnienia w zakresie agencji poradnictwa zawodowego prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy (dla bloku Nr I ) – zał. wg. wzoru na zał. nr 10  do SIWZ (oryginał)

W związku z otrzymanym pytaniem telefonicznym od jednego z oferentów, zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający podaje jego treść oraz odpowiedź

Pytanie:

  1. Czy dla osób, które będą szkolone w ramach Bloku I w ramach indywidualnych zajęć będą otrzymywały posiłki.
  2. Czy istnieje możliwość prowadzenia zajęć w ramach bloku I przez 10 godzin jednego dnia.

Odpowiedź:

  1. Uczestnicy projektu w ramach prowadzonych zajęć otrzymują każdego dnia posiłki zgodnie z opisanymi wymaganiami każdego dnia
  2. Zgodnie z wymaganiami zajęcia będą odbywały się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Zamawiający dopuszcza max. ilość zajęć jednego dnia tj. 8 godzin zajęć/dziennie ( 1 godzina to jest 45min. zajęć + 15min. przerwa). Nie zabrania się łączenia jednego dnia różnego rodzaju zajęć.

W związku z w/w zmianą treści SIWZ Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 06.05.2013 godz. 11:00 oraz otwarcia ofert na dzień 06.05.2013 godz. 11:15. Wykreśla się z SIWZ załącznik nr 6, zmianie ulega druk zał. Nr 3 i Nr 8, dodano druk. Zał. Nr 10 , zaktualizowano listę załączników do SIWZ 

Niniejsze ogłoszenie stanowi integralna część SIWZ.

W załączeniu publikujemy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia z wprowadzonymi w/w zmianami:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

W przypadku wystąpienia problemów z otwarciem pliku specyfikacji, należy przed otwarciem zapisać go na dysku.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-26 11:26:13
  • Liczba odsłon: 97
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892339]

przewiń do góry