Wersja archiwalna 2013-04-21 21:51:10
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 24 261 14 14, faks 24 261 14 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsnowyduninow.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizację projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch bloków: Blok nr I: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 10 osób, - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób - 10 godz. indywidualne konsultacje z psychologiem - 1godz/os., - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 8 osób - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 2 osoby - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 10 godz. indywidualne doradztwo prawne - 1 godz/os Blok nr II: - kurs Prawo jazdy kat. B - 3 osoby - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba, - kurs, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym /z elem. magazyniera/ - 1 osoba - kurs pracownik administracyjno-biurowy - 1 osoba, - kurs operatora koparko-ładowarki - 2 osoby - kurs profesjonalnego sprzątania - 1 osoba - kurs dozorcy - 1 osoba - kurs, sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 3 osoby.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 900,00 zł. słownie: dziewięćset złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 Wykonawca wykaże, że wykonał usługi szkoleniowe o tematyce zbieżnej ze składaną ofertą, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie. Każdy Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe w każdym z oferowanych bloków I lub II (Wykonawca nie może przedstawiać więcej niż 2 usługi dla każdego oferowanego kierunku ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub są wykonywane należycie W przypadku niespełnienia ww. warunku oferta wykonawcy nie będzie podlegała ocenie - wg. wzoru na zał. nr 4 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty zał. Nr 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2 w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3 dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. siedziby, adresu, nazwy); 4 zmiany wynagrodzenia umownego: w przypadku ograniczenia (rezygnacji z zajęć/ szkoleń jego uczestnika i braku kolejnego uczestnika który mógłby ukończyć w jego miejsce, potrącenie na podstawie wyceny szczegółowej stanowiącej załącznik do SIWZ i umowy) lub rezygnacji z części umownego zakresu usług z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na podstawie cen jednostkowych zawartych w szczegółowej wycenie realizacji zamówienia. W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni 1 osobie możliwość udziału w kursie, warsztatach, konsultacjach, treningu, osoby przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach prowadzonych w w/w zajęciach (rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z ofert) . 5 jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy 6 dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia w obrębie granic administracyjnych miasta Płocka; 7 dopuszczalna jest zmiana w trakcie realizacji umowy kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie uprawnienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowyduninow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w: Nowym Duninowie przy ul. Osiedlowa 1 pokój nr 22..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Blok Nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 10 osób, - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób - 10 godz. indywidualne konsultacje z psychologiem - 1godz/os., - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 8 osób - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 2 osoby - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 10 godz. indywidualne doradztwo prawne - 1 godz/os.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Blok NrII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kurs Prawo jazdy kat. B - 3 osoby - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba, - kurs, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym (z elem. magazyniera) - 1 osoba - kurs pracownik administracyjno-biurowy - 1 osoba, - kurs operatora koparko-ładowarki - 2 osoby - kurs profesjonalnego sprzątania - 1 osoba - kurs dozorcy - 1 osoba - kurs, sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 3 osoby.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki powiązane:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2013-04-21
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-21 21:51:10
- Liczba odsłon: 143
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: