Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów”

 

W związku z otrzymanymi pytaniami, zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Gmina Nowy Duninów poniżej podaje ich treść oraz odpowiedzi.

Pytanie nr 1

„Prosimy o sprostowanie harmonogramu spłat kredytu w załączniku nr 5 do SIWZ, ponieważ w podsumowaniu kwoty udzielonego kredytu nie wychodzi 500 000 zł.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż w związku z zaistniałym błędem pisarskim, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść załącznika nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - „Opis przedmiotu zamówienia” w następujący sposób:

dotychczas w pkt. 9 w/w dokumentu widniał zapis:

„Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:

-    rata nr 1 – 5.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2014r.

-    rata nr 2 – 10.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2014r.

-    rata nr 3 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2015r.

-    rata nr 4 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2015r.

-    rata nr 5 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2015r.

-    rata nr 6 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2015r.

-    rata nr 7 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.03.2016r.

-    rata nr 8 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2016r.

-    rata nr 9 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2016r.

-    rata nr 10 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2016r.

-    rata nr 11 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2017r..

-    rata nr 12 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2017r.

-    rata nr 13 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2017r.

-    rata nr 14 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2017r.

-    rata nr 15 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2018r.

-    rata nr 16 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2018r.

-    rata nr 17 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2018r.

-    rata nr 18 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2018r.

-    rata nr 19 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2019r.

-    rata nr 20 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2019r.

-    rata nr 21 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2019r.

-    rata nr 22 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2019r.

-    rata nr 23 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2020r.

-    rata nr 24 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2020r.

-    rata nr 25 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2020r.

-    rata nr 26 – 20.100,00 zł płatna do dnia 30.11.2020r.”

winno być:

„Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:

-    rata nr 1 – 5.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2014r.

-    rata nr 2 – 10.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2014r.

-    rata nr 3 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2015r.

-    rata nr 4 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2015r.

-    rata nr 5 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2015r.

-    rata nr 6 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2015r.

-    rata nr 7 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.03.2016r.

-    rata nr 8 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2016r.

-    rata nr 9 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2016r.

-    rata nr 10 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2016r.

-    rata nr 11 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2017r.

-    rata nr 12 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2017r.

-    rata nr 13 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2017r.

-    rata nr 14 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2017r.

-    rata nr 15 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2018r.

-    rata nr 16 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2018r.

-    rata nr 17 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2018r.

-    rata nr 18 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2018r.

-    rata nr 19 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2019r.

-    rata nr 20 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2019r.

-    rata nr 21 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2019r.

-    rata nr 22 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2019r.

-    rata nr 23 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2020r.

-    rata nr 24 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2020r.

-    rata nr 25 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2020r.

-    rata nr 26 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2020r.”

Pytanie nr 2:

„Zgodnie z rozdziałem XVIII SIWZ, załącznik nr 7 zawiera wzór umowy. Nie przedłożyli Państwo takiego załącznika.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż w/w błąd pisarski został poprawiony, a ogłoszenie o zmianie treści SIWZ zostało opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 05 kwietnia 2013 roku.

Pytanie nr 3:

„Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy, uwzględniającej wszystkie warunki zawarte w SIWZ, zgodnie ze wzorem obowiązującym w danej instytucji, zamiast załączonej przez Zamawiającego?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na podpisanie umowy, uwzględniającej wszystkie warunki zawarte w SIWZ, zgodnie ze wzorem obowiązującym w danej instytucji oraz że w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do niej nie podał wzoru umowy.

Pytanie nr 4:

„Czy Zamawiający może potwierdzić, że w przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek, przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.

Pytanie nr 5:

„Czy Zamawiający może potwierdzić, że oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego kwartalnego okresu obrachunkowego?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że nie może potwierdzić, że oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego kwartalnego okresu obrachunkowego, z uwagi na fakt, iż oprocentowanie jest oparte na WIBOR 1M.

Pytanie nr 6:

„Czy Zamawiający może potwierdzić, że zmiana wysokości oprocentowania kredytu następuje w pierwszym dniu następującym po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż zmiana wysokości oprocentowania kredytu następować będzie zgodnie z zapisami pkt. 16 zał. nr 5 do SIWZ - „Opisu przedmiotu zamówienia”.

Pytanie nr 7:

„Czy Zamawiający może potwierdzić, że spłata odsetek odbywać się będzie w okresach kwartalnych, ostatniego dnia kwartału kalendarzowego?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż spłata odsetek odbywać się będzie zgodnie z warunkami zapisanymi w punkcie 10 oraz 12 załącznika nr 5 do SIWZ - „Opisu przedmiotu zamówienia”.

Pytanie nr 8:

„Czy Zamawiający może potwierdzić, że zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową?

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza, że zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

Pytanie nr 9:

„Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji  zgodnie z art.97 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji  zgodnie z art.97 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe

Pytanie nr 10:

„Czy Skarbnik Gminy kontrasygnuje weksel in blanco oraz deklarację wekslową?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że Skarbnik Gminy kontrasygnuje weksel in blanco oraz deklarację wekslową.

Pytanie nr 11:

„Czy Zamawiający może potwierdzić, że nie posiada żadnych zobowiązań wobec ZUS i US?”

Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza, że nie posiada żadnych zobowiązań wobec ZUS i US.

Pytanie nr 12:

„Czy Zamawiający dostarczy aktualne zaświadczenia o nie zaleganiu ze składkami w ZUS i US (nie starsze niż 30 dni), najpóźniej w dniu podpisania umowy kredytowej?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że dostarczy aktualne zaświadczenia o nie zaleganiu ze składkami w ZUS i US (nie starsze niż 30 dni) najpóźniej w dniu podpisania umowy kredytowej.

Pytanie 13:

„Do oferty jaki należy przyjąć dzień uruchomienia kredytu?”

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż w celu obliczenia ceny ofertowej uruchomienie kredytu należy przyjąć na dzień 30 kwietnia 2013 roku oraz stawkę WIBOR 1M aktualna na dzień 03.04.2013r.

Pytanie nr 14:

„Str. 7 SIWZ pkt. X listę przedmiotów należących do tej samej grupy - wg załącznika nr 6, w SIWZ załącznik nr 6 to zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Nowy Duninów?”

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż w/w błąd pisarski został poprawiony, a ogłoszenie o zmianie treści SIWZ zostało opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 05 kwietnia 2013 roku.

Pytanie nr 15:

„Str. 10 SIWZ wzór umowy załącznik nr 7 - załącznik nr 7 to powołanie Skarbnika, a wzoru umowy nie ma.”

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż w/w błąd pisarski został poprawiony, a ogłoszenie o zmianie treści SIWZ zostało opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego w dniu 05 kwietnia 2013 roku.

Pytanie nr 16:

„Czy wzór umowy Państwo swój, czy Bank daje swój?”

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość wykorzystania wzoru umowy opracowanego przez Wykonawcę pod warunkiem, iż będzie on odpowiadał zapisom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikom do w/w dokumentu.

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w związku z zaistniałym błędem pisarskim, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść załącznika nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - „Formularz oferty” w następujący sposób:

dotychczas w pkt. II w/w dokumentu widniał zapis”

Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2020r”,

a winno być:

Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013r”.

Niniejsze ogłoszenie stanowi integralna część SIWZ.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-10 13:01:09
  • Liczba odsłon: 98
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892646]

przewiń do góry