Wersja archiwalna 2013-04-04 08:38:05
Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 130156 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Opisem przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20% wartości niniejszego zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 - wykazania, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania czynności bankowych;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
- Zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy.
- Zmiany terminu spłat rat kapitałowych i odsetek.
- Zmiany rachunków bankowych określonych w umowie.
- W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
- Zmiany stopy oprocentowania wynikłej ze zmiany stawki WIBOR 1M - prowizja w całym okresie kredytowania jest stała i niedopuszczalna jest jej zmiana.
- W przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 20:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 11 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki powiązane:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
-
Załącznik nr 1 – formularz oferty - pobierz
-
Załącznik nr 2 – oświadczenie wykonawcy zg. z art. 22 ust.1 - pobierz
-
Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy zg. art. 24 ust. 1 - pobierz
-
Załącznik nr 4 – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w trybie art. 26 ust. 2d Pzp) - pobierz
-
Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia - pobierz
-
Załącznik nr 6 – Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Nowy Duninów - pobierz
-
Załącznik nr 7 – Uchwała Nr 35/VI/07 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 23 marca 2007 roku w sprawie powołania Skarbnika Gminy Nowy Duninów - pobierz
-
Załącznik nr 8 – Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON - pobierz
-
Załącznik nr 9 - Potwierdzenie nadania numeru identyfikacji podatkowej - pobierz
-
Załącznik nr 10 - Zaświadczenie Marszałka Województwa Mazowieckiego, że Gmina Nowy Duninów wywiązuje się z opłat za korzystanie ze środowiska - pobierz
-
Załącznik nr 11 - Zaświadczenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska, że Urząd Gminy Nowy Duninów nie znajduje się na liście jednostek zalegających w uiszczaniu kar za naruszenie lub przekroczenie wymogów w zakresie ochrony środowiska - pobierz
-
Załącznik nr 12 - Uchwała nr 118/XIV/12 Rady Gminy z dnia 1 czerwca 2012 roku w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Nowy Duninów absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2011 rok - pobierz
-
Załącznik nr 13 - Uchwała Nr 176/XXIII/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2013 roku zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Nowy Duninów na 2013 rok - pobierz
-
Załącznik nr 14 - Uchwała nr 179/XXIII/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów - pobierz
-
Załącznik nr 15 - Uchwała nr Pł.119.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 2 kwietnia 2013 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Gminę Nowy Duninów. - pobierz
-
Załącznik nr 16 - Uchwała nr Pł.118.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 2 kwietnia 2013 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonych przez Wójta Gminy Nowy Duninów sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2012 rok. - pobierz
-
Załącznik nr 17 - Uchwała nr 175/XXIII/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2013 roku w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2013 – 2019 - pobierz
-
Załącznik nr 18 - Rb-N – Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz
-
Załącznik nr 19 - Rb-Z – Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz
-
Załącznik nr 20 - Rb-NDS – Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz
-
Załącznik nr 21 - Rb-UN – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności zbiorcze jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz
-
Załącznik nr 22 - Rb-UZ – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz
-
Załącznik nr 23 - Rb-27S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 pobierz oraz pobierz
-
Załącznik nr 24 - Rb-28S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz oraz pobierz
-
Załącznik nr 25 - Rb - PDP - Roczne sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych gminy na koniec 2012 roku - pobierz
-
Załącznik nr 26 - Uchwała nr Pł.452.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 10 grudnia 2012 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały budżetowej na 2013 rok - pobierz
-
Załącznik nr 27 - Uchwała nr Pł.453.2012 Składu Orzekającego regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 10 grudnia 2012 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Nowy Duninów na lata 2013 - 2019 - pobierz
-
Załącznik nr 28 - Uchwała nr Pł.70.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 30 stycznia 2013 roku w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu - pobierz
Dokumenty z lat poprzednich są dostępne do pobrania tutaj.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2013-04-04
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-04 08:38:05
- Liczba odsłon: 293
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: