Wersja archiwalna 2012-07-23 23:35:16

Nowy Duninów: Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów w ramach realizacji projektu systemowego
Numer ogłoszenia: 266092 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 24 261 14 14, faks 24 261 14 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów w ramach realizacji projektu systemowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu (Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów) w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch bloków: .Blok nr I: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 10 osób, - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób - 10 godz. indywidualne konsultacje z psychologiem - 1godz/os., - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 8 osób - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 2 osoby - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 10 godz. indywidualne doradztwo prawne - 1 godz/os - kurs Prawo jazdy kat. B - 6 osób oraz prawo jazdy kat. C - 1 osoba - kurs, opiekun osób starszych i dzieci - 1 osoba - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba - kurs, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym- 1 osoba - kurs, fryzjer - 2 osoby - kurs, sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 3 osoby Blok nr II: - policealne studium detektywistyczno-ochroniarskie -1 osoba.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Wykonawca wykaże, że wykonał usługi szkoleniowe o tematyce zbieżnej ze składaną ofertą, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie. Każdy Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej 6 usług szkoleniowych(z bloku nr I i II, nie mogą przedstawiać więcej niż 2 usługi dla każdego oferowanego kierunku, w przypadku ofert składanych na jeden blok wykonania min. 5 z bloku nr I, min. 1 z bloku nr II) ) . W przypadku niespełnienia ww. warunku oferta wykonawcy nie będzie podlegała ocenie - wg. wzoru na zał. nr 4 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w odniesieniu do tego warunku. W odniesieniu do tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 wg. wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał) Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Oferty zał. Nr 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 3) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. siedziby, adresu, nazwy); 4) zmiany wynagrodzenia umownego: w przypadku ograniczenia (rezygnacji z zajęć/ szkoleń jego uczestnika i braku kolejnego uczestnika który mógłby ukończyć w jego miejsce, potrącenie na podstawie wyceny szczegółowej stanowiącej załącznik do SIWZ i umowy) lub rezygnacji z części umownego zakresu usług z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na podstawie cen jednostkowych zawartych w szczegółowej wycenie realizacji zamówienia. W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni 1 osobie możliwość udziału w kursie, warsztatach, konsultacjach, treningu, oraz kursach osoby przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach prowadzonych w w/w zajęciach (rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z ofert) . 5) jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy 6) dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia w obrębie granic administracyjnych miasta Płocka; 7 ) dopuszczalna jest zmiana w trakcie realizacji umowy kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie uprawnienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowyduninow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w: Nowym Duninowie przy ul. Osiedlowa 1 pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Blok Nr 1.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 10 osób, - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób - 10 godz. indywidualne konsultacje z psychologiem - 1godz/os., - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 8 osób - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 2 osoby - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 10 godz. indywidualne doradztwo prawne - 1 godz/os - kurs Prawo jazdy kat. B - 6 osób oraz prawo jazdy kat. C - 1 osoba - kurs, opiekun osób starszych i dzieci - 1 osoba - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba - kurs, kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym- 1 osoba - kurs, fryzjer - 2 osoby - kurs, sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - 3 osoby.

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Blok nr II.

·           1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - policealne studium detektywistyczno-ochroniarskie -1 osoba.

·           2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.

·           3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

·           4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 ===============

załącznik - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-07-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-23 23:35:16
  • Liczba odsłon: 157
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3222620]

przewiń do góry