Wersja archiwalna 2012-01-04 13:31:46

"Dostawa w roku 2012 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarzadzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 4792 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak, numer ogłoszenia w BZP: 319263 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w roku 2012 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarzadzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

I. Opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2012 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów. Dostawy będą realizowane do budynków znajdujących się w miejscowościach Nowy Duninów oraz Soczewka. Łączna ilość - 100.000 dm³. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia całkowitej ilości dostarczonego oleju opałowego maksymalnie o 20%. Jednorazowa dostawa w ilości nie mniejszej niż 3m³ (w latach poprzednich przeciętnie 3-7m³). Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu: Pan Krzysztof Piłatowicz, tel. 0-24 26-10-236 wewn. 110. 1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.

2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy.

4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. Ustawy.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom.

8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.

9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ORLEN PetroCentrum Sp. z o. o., ul. Zglenickiego 44, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 391200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 488400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 488400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 497707200,00

  • Waluta: PLN.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-01-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-04 13:31:46
  • Liczba odsłon: 144
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3222679]

przewiń do góry