Wersja archiwalna 2012-01-04 13:18:09

"Dostawa w roku 2012 oleju napędowego do pojazdów będących własnością Urzędu Gminy Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 4732 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak, numer ogłoszenia w BZP: 332507 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa w roku 2012 oleju napędowego do pojazdów będących własnością Urzędu Gminy Nowy Duninów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2012 oleju napędowego do pojazdów będących własnością Urzędu Gminy Nowy Duninów. Dostawy będą realizowane do pojazdów znajdujących się w miejscowości Nowy Duninów, Dzierzązna oraz Lipianki. Tankowanie będzie odbywało się w Nowym Duninowie. Jednorazowa dostawa w ilości przeciętnie 100 - 200 litrów. Przewidywana całkowita ilość dostawy oleju napędowego ok. 20 000 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczonego oleju napędowego maksymalnie o 20%. Dostarczany Zamawiającemu olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590:2009 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu: Pan Krzysztof Piłatowicz, tel. 0-24 26-10-236 wew. 110.

2. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.

3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy.

5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. Ustawy.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom.

9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.

10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

11. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIKTORIA Sp. z o. o., ul. Włocławska 7, 09-505 Nowy Duninów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138480,00

  • Waluta: PLN.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-01-04
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-04 13:18:09
  • Liczba odsłon: 142
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3222639]

przewiń do góry