OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.).


ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.ugnowyduninow.bip.org.pl


ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.   Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 2 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 30 zł.


OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek zaciągniętych przez Gminę Nowy Duninów

2.       Rodzaj zamówienia: usługi

3.       Miejsce wykonania: Nowy Duninów

4.        Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek Gminy Nowy Duninów na następujących warunkach:

  1. Udzielenie kredytu w kwocie 500.000,00 zł w trakcie 2009 roku.

  2. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 29.12.2009r.

  3. Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.

  4. Okres kredytowania 5 lat, tj. do 31.08.2014r.

  5. Spłata kredytu nastąpi w ciągu 5 lat w okresie od 30.06.2010 do 31.08.2014r.

  6. Spłata odsetek w okresie od roku 2009 do 31.08.2014r.

  7. Spłata kapitału dwa razy w roku, tj. do 30.06 oraz do 31.08. w latach 2010 – 2014, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ.

  8. Spłata odsetek – miesięczna.

  9. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M na dzień 30.07.2009r oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji.

  10. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy.

  11. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową.

  12. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.

  13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyn.

  14. W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami.

  15. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącza się następujące dokumenty:

    1. Uchwała nr 131/XIX/08 Rady Gminy w Nowym Duninowie z dnia 29 grudnia w sprawie: uchwalenia budżetu Gminy Nowy Duninów na rok 2009.
    2. Uchwała nr 16/2009/P Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 24 marca 2009r. w sprawie: wydania opinii o przedłożonych przez Wójta Gminy Nowy Duninów sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2008 rok.
    3.  Sprawozdania za rok 2008:
  • Rb-Z

  • Rb-27S

  • Rb-28S

  • Rb-NDS

  1.     Sprawozdania za 2009 rok:

  • Rb-Z (do dnia 30.06.2009r.)

  • Rb-27S (do dnia 30.06.2009r.)

  • Rb-28S (do dnia 30.06.2009r.)

  • Rb-NDS (do dnia 30.06.2009r.)


5.       Wspólny słownik zamówień (CPV): 66113000-5

6.       Wielkość: powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.).


CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 31.08.2014r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

Opis warunków udziału w postępowaniu:

1)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń                                                                                                                                 określonych w pkt. VII. SIWZ stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.      W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 

  1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone według Załącznika nr 2 do SIWZ;

  1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone według Załącznika nr 3 do SIWZ;

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

  3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, lub kopię potwierdzoną notarialnie;

2.      W przypadku składania oferty przez wykonawców wy­stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki określone w rozdziale VII niniejszej SIWZ oraz załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale VIII SIWZ.

3.      Wszystkie obcojęzyczne dokumenty należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem.

4.      Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Termin składania ofert: 17.08.2009r. godzina 10:00.

2.      Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów w sekretariacie

3.      Otwarcie ofert: dnia 17.08.2009r.  godz. 10:15, pok. nr 8

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.


Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 10/08/2009


WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 10/08/2009 wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:



Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek zaciągniętych przez Gminę Nowy Duninów


Pliki powiąznae:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-10 15:05:51
  • Liczba odsłon: 106
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892486]

przewiń do góry