OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02


OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  • Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dostawa w roku 2009 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”

  • Rodzaj zamówienia: dostawy

  • Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów

  • Opis:

    Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Dostawy w roku 2009 lekkiego oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów.”

    Dostawy będą realizowane do budynków znajdujących się w miejscowościach Nowy Duninów oraz Soczewka, łączna ilość 90 000dm3.

Jednorazowa dostawa w ilości nie mniejszej niż 3m3 (w latach poprzednich przeciętnie od 3-7 m3)

  • Wspólny słownik zamówień (CPV): 09135100-5 – olej opałowy

  • Wielkość: poniżej 5.278.000 EURO


CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do dn. 31.12.2009r.


OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:


O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.:


  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy;

b) dysponują odpowiednim wyposażeniem technicznym, oraz kadrowym umożliwiającym realizację zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


  1. Formularz oferty – zał. Nr 1 do SIWZ;

  2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik nr 2 SIWZ;

  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;

  4. Informacja dot. wyposażenia technicznego oraz zatrudnienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności – Zał. Nr 3 do SIWZ.

    W przypadku, gdy osoba przewidziana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem należy załączyć zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia .

  5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.

    Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 17.10.2000r., z poź, zm.);


INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Termin składania ofert: 19.12.2008r godzina 10:00.

  2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

  3. Otwarcie ofert: dnia 19.12.2008r godz. 10:15


TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system


INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 11/12/2008

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 11/12/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

Dostawa w roku 2009 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”


Pliki powiązane:

specyfikacja_istotnych warunków zamówienia
wzór umowy
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-11 14:00:44
  • Liczba odsłon: 141
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3221967]

przewiń do góry