OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.ugnowyduninow.bip.org.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dostawa w roku 2009 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”
Rodzaj zamówienia: dostawy
Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów
Opis:
Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Dostawy w roku 2009 lekkiego oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów.”
Dostawy będą realizowane do budynków znajdujących się w miejscowościach Nowy Duninów oraz Soczewka, łączna ilość 90 000dm3.
Jednorazowa dostawa w ilości nie mniejszej niż 3m3 (w latach poprzednich przeciętnie od 3-7 m3)
Wspólny słownik zamówień (CPV): 09135100-5 – olej opałowy
Wielkość: poniżej 5.278.000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do dn. 31.12.2009r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy;
b) dysponują odpowiednim wyposażeniem technicznym, oraz kadrowym umożliwiającym realizację zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Formularz oferty – zał. Nr 1 do SIWZ;
Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – Załącznik nr 2 SIWZ;
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
Informacja dot. wyposażenia technicznego oraz zatrudnienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności – Zał. Nr 3 do SIWZ.
W przypadku, gdy osoba przewidziana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem należy załączyć zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia .
Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. o opłacie skarbowej ( Dz.U. z 17.10.2000r., z poź, zm.);
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert: 19.12.2008r godzina 10:00.
Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
Otwarcie ofert: dnia 19.12.2008r godz. 10:15
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 11/12/2008
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 11/12/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Dostawa w roku 2009 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”
Pliki powiązane:
specyfikacja_istotnych warunków zamówieniawzór umowy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-11 14:00:44
- Liczba odsłon: 141
- Historia dokumentu: