OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02


OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.150.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Parcelowej w Nowym Duninowie – Etap II”

  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  3. Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów

  4. Opis:

Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:

- sieć kanalizacyjna z rur PE-HD Ø 63 – 158 mb

- sieć kanalizacyjna z rur PE-HD Ø 50 – 350 mb

- sieć kanalizacyjna z rur PE-HD Ø 40 – 237 mb

- budowa przepompowni przydomowych (urządzenie zbiornikowo - tłoczne) – 14 szt.


  1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45232410-9

  2. Wielkość: poniżej 5.150.000 EURO


CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 7.11.2008r


OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:


W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

  1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie.

  2. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie: instalacji sanitarnych, która jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej,

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

  2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  5. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

  6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4.

  7. wykaz wszystkich urządzeń i materiałów równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia – wymóg dotyczy tylko tych wykonawców którzy zaoferują urządzenia bądź materiały równoważne. W tym przypadku wykonawca sporządzi szczegółowy kosztorys ofertowy, uwzględniający pełny oferowany zakres rzeczowy z uwzględnieniem wyspecyfikowanych w wykazie urządzeń bądź materiałów.


INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych)

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Termin składania ofert: 18.09.2008r godzina 10:00.

  2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

  3. Otwarcie ofert: dnia 18.09.2008r godz. 10:50


TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system


INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 29/08/2008

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA


Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 29/08/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:


Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Parcelowej w Nowym Duninowie – Etap II”


Pliki powiązane:

specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_.doc

kosztorys_nakladczy_.pdf

specyfikacja_wykonania_i_odbioru_robot_.doc

dokumantacja_projektowa-strona_tytulowa.pdf

dokumentacja_projektowa-mapa.pdf

dokumentacja_projektowa-schemat_montazowy.pdf

dokumantacja_projektowa-opis.pdf

dokumentacja_projektowa-informacja_bioz.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-29 16:12:04
  • Liczba odsłon: 77
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892620]

przewiń do góry