OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-36

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , na podstawie art. 39  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W NOWYM DUNINOWIE

1.        Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

2.        Miejsce wykonania: Nowy Duninow, gm. Nowy Duninów

3.         Opis:

Zakres prac: docieplenie ścian budynku o powierzchni 429,5m2, docieplenie ościeży o powierzchni 62,7m2, montaż stolarki okiennej z PCV 45szt., montaż drzwi z aluminium 1szt., roboty uzupełniające

4.        Wspólny słownik zamówień (CPV): 453 21000-3

                                                                  45420000-3

                                                                  45421114-6

                                                                  45262120-8

5.        Wielkość: powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 2,5 miesiąca od dnia podpisania umowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2.        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

a)      wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z czego jedna z nich o wartości min           90 000 zł oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie;

b)       dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: budownictwo ogólne (konstrukcje budowlane)

3.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

4.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)      oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  - wg załącznika nr 3

b)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

c)      dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

d)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga  wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.       Termin składania ofert: 17.04.2008r godzina 10:00.

2.       Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

3.       Otwarcie ofert: dnia 17.04.2008r godz. 10:20

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 26/03/2008

 

powiązane pliki:

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-26 23:28:33
  • Liczba odsłon: 80
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892426]

przewiń do góry