Formularz A

Lp. Wniosek o wydanie decyzji, wniosek o udzielenie wskazań lokalizacyjnych, wniosek o ustalenie programu dostosowawczego
1. Numer wpisu 19/A/2009
2. Zakres przedmiotowy wniosku Wniosek o wydanie zezwolenia na wycięcie drzewa.
3. Znak sprawy RG 7635/18/09
4. Data złożenia 2009-04-17
5. Dane wnioskodawcy Nazwa podmiotu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Oddział w Plocku; Siedziba: Ślepkowo Szlacheckie; Adres: 09-451 Radzanowo; REGON:
6. Wyszczególnienie załączników do wniosku
7. Nazwa organu - adresata wniosku Nazwa podmiotu: Urząd Gminy w Nowym Duninowie; Siedziba: 09-505 Nowy Duninów; Adres: Osiedlowa 1; REGON: 000541629
8. Miejsce przechowywania (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego) Urząd Gminy w Nowym Duninowie; Rozwoju Gospodarczego; pok. 7; tel. 024-261-02-36
9. Informacja o sposobie zakończenia postępowania (numer wpisu w wykazie decyzji lub postanowień)
10. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
11. Numery innych kart w wykazie, dotyczących wnioskodawcy [zobacz]
12. Uwagi Wydano zezwolenie na wycięcie 1 szt. drzewa tj. topola rosnąca w pasie drogowym drogi krajowej nr 62 w miejscowości Nowa Wieś
Informację wprowadził(a) do BIP: Biniewicz Wiesława
Data udostępnienia w BIP: 2009-04-24 12:08:41

[Liczba odsłon: 2918892]

przewiń do góry