• SE.2110.5.2018.KS, Nowy Duninów, dn. 19.09.2018r.

    INFORMACJA O WYNIKACH NABORU  na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf.
========================================
  • SE.2110.5.2018.KS                                           Nowy Duninów, dn. 12.09.2018r.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i  ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz pdf.
  • 29 sierpnia 2018 r. INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko Podinspektor ds. planowania inwestycji w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf
  • 27 sierpnia 2018 r . INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf
  • 27 sierpnia 2018 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Młodszy referent ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf .
  • 27 sierpnia 2018 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Podinspektor ds. planowania inwestycji w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf.
  • 6 sierpnia 2018 r . Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Inspektor ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska - pobierz plik pdf
  • 25 czerwiec 2018 r. Informacja o wynikach naboru na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych  w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf

  • 18 czerwiec 2018 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne  na stanowisko Inspektor Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf

  • 31.10.2017 r. Informacja o wynikach naboru na stanowisko Podinspektora ds. księgowości budżetowej gospodarka odpadami w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - pobierz plik pdf.
  • 30.10.2017 r. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Podinspektora ds. księgowości budżetowej gospodarka odpadami w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie. - pobierz plik pdf.
  • 20.02.2017 r. Informacja o wynikach naboru na stanowisko Młodszego referenta do spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów - pobierz plik pdf.

  • 08.02.2017 r.  Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko Młodszy referent ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie. Pobierz plik pdf.
    
  • 09.03.2016 r. Wyniki naboru na stanowisko Sekretarza gminy Nowy Duninów - pobierz plik 

  • 25.11.2014 r . Wyniki naboru na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie.

  • 10.10.2014 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej i drogownictwa nie został wybrany żaden kandydat , z uwagi na nieuzyskanie min. 50% max liczby punktów możliwych do osiągnięcia /regulamin naboru/

 

  • 30.10.2007 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji nie została zatrudniona żadna osoba z powodu braku kandydatów spełniających wymagania formalne.

  • 11.10.2007 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji nie została zatrudniona żadna osoba z powodu braku kandydatów.

  • 20.09.2007 r. Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Podinspektora ds. przygotowania i planowania inwestycji nie została zatrudniona żadna osoba z powodu braku kandydatów.

 


 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Mirosław Krysiak
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-06-18 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-09-20 08:50:00
  • Liczba odsłon: 4190
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1430344]

przewiń do góry