PLAN KONTROLI NA 2025 ROK - NIECZYSTOŚCI CIEKŁE

  1. Zarządzenie nr 5/2025 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 09.01.2025r. w sprawie planu kontroli w 2025 roku dotyczących realizacji obowiązków właścicieli nieruchomości w zakresie pozbywania się nieczystości ciekłych oraz przedsiębiorców posiadających zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych

 

Załączniki do Zarządzenia nr 5/2025:

  1. Załącznik Nr 1 – Plan kontroli
  2. Załącznik Nr 2 – Wzór upoważnienia do przeprowadzenia kontroli właścicieli nieruchomości
  3. Załącznik Nr 3 – Wzór protokołu kontroli właścicieli nieruchomości
  4. Załącznik Nr 4 – Wzór upoważnienia do przeprowadzenia kontroli przedsiębiorców
  5. Załącznik Nr 5 – Wzór zawiadomienia o zamiarze przeprowadzenia kontroli przedsiębiorców
  6. Załącznik Nr 6 – Wzór protokołu kontroli przedsiębiorców
  7. Pouczenie o prawach i obowiązkach przedsiębiorcy

 

  1. Zarządzenie Nr 6/2025 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 09.01.2025 r. w sprawie planu kontroli w 2025 roku dotyczących wykonywania i przestrzegania obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowy Duninów przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są objęci gminnym systemem gospodarki odpadami oraz przedsiębiorców posiadających zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Załączniki do Zarządzenia Nr 6/2025:

  1. Załącznik Nr 1 – Plan kontroli
  2. Załącznik Nr 2 – Wzór upoważnienia do przeprowadzenia kontroli właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
  3. Załącznik Nr 3 – Wzór protokołu kontroli właścicieli nieruchomości
  4. Załącznik Nr 4 – Wzór zawiadomienia o zamiarze przeprowadzenia kontroli właścicieli nieruchomości
  5. Załącznik Nr 5 – Wzór upoważnienia do przeprowadzenia kontroli przedsiębiorców
  6. Załącznik Nr 6 – Wzór zawiadomienia o zamiarze przeprowadzenia kontroli przedsiębiorców
  7. Załącznik Nr 7 – Wzór protokołu kontroli przedsiębiorców
  8. Pouczenie o prawach i obowiązkach przedsiębiorcy


NOWE ZASADY SEGREGACJI ODZIEŻY I TEKSTYLIÓW
OD 1 STYCZNIA 2025 R.

 

Drodzy Mieszkańcy,

należy pamiętać, że od 1 stycznia 2025r. nie wolno wyrzucać tekstyliów i odzieży do koszy z odpadami zmieszanymi.

Informację o tym, w jaki sposób można oddać zużytą i niepotrzebną odzież oraz tekstylia znajdziecie w materiale zamieszczonym poniżej.

Zapraszamy do zapoznania się z nowymi zasadami segregacji i prosimy o ich przestrzeganie.

Nowe przepisy dotyczące segregacji odzieży i tekstyliów mają na celu zmniejszenie ilości produkowanych przez nas odpadów zmieszanych.

INFORMACJA

 


HARMONOGRAM odbioru odpadów komunalnych w 2025 roku - pobierz plik



INFORMACJA DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI REKREACYJNYCH
Z TERENU GMINY NOWY DUNINÓW

Szanowni Państwo,

do Urzędu Gminy w Nowym Duninowie wpływają liczne zgłoszenia dotyczące nieprawidłowego oddawania odpadów do odbioru przez Właścicieli nieruchomości rekreacyjnych z terenu Gminy Nowy Duninów.

W związku z powyższym prosimy Państwa o przestrzeganie  harmonogramu odbioru odpadów obowiązującego na terenie Gminy Nowy Duninów, jak również zapraszamy do zapoznania się z treścią informacji zamieszczoną w linku poniżej.

Informacja dla Właścicieli nieruchomości rekreacyjnych z terenu gminy Nowy Duninów

 



HARMONOGRAM odbioru odpadów komunalnych w 2024 roku - pobierz plik


Przypominamy - każdy z państwa otrzymał indywidualny nr konta bankowego do opłat za gospodarowanie odpadami!

  • DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI dla nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy - pobierz plik
  • DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe - pobierz plik

Segregacja - ulotka do pobranie w formacie pdf

W worki do segregacji zaopatruje  przedsiębiorca odbierający odpady komunalne na terenie naszej gminy, dodatkowo można nabyć worki w Urzędzie Gminy, pokój nr 1, tel.  512372516.


12.04.2024 r.

Utylizacja leków przeterminowanych na terenie gminy Nowy Duninów

informacja - pobierz plik

plakat - pobierz plik


10.08.2020 r.

Nowelizacja ustawy o utrzymaniu czystości porządku w gminach  z 2019/ 2020. wprowadziła szereg zmian  w zakresie  funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz prowadzenia Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych ( PSZOK)  w gminie. W myśl  powyższych przepisów na terenie Gminy Nowy Duninów PSZOK zlokalizowany w Nowym Duninowie przy ul. Parkowej 4  działa na następujących zasadach:

 1.       Odpady komunalne powstające w gospodarstwach domowych w postaci: przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, mebli oraz innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego (kompletnego), zużytych opon pojazdów osobowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne, odpadów niebezpiecznych, odpadów niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, odpadów tekstyliów i odzieży, odpadów papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateriałowych, szkła są dostarczane samodzielnie przez właścicieli nieruchomości do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który zlokalizowany jest w Nowym Duninowie przy ul. Parkowej 4.

2.       W/w odpady od mieszkańców Gminy Nowy Duninów, są nieodpłatnie  odbierane w PSZOK-u w zależności od zapotrzebowania i dostępności kontenerów w danej chwili, po uprzednim pisemnym zgłoszeniu tego zapotrzebowania wg wzoru wniosku załączonego poniżej.

3.       Właściciele nieruchomości samodzielnie dostarczają do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wytworzone i starannie posegregowane odpady komunalne określone w pkt 1, na zasadach określonych w pkt 2. Do rozładunku i umieszczenia w kontenerach dostarczonych odpadów  zobowiązany jest ich dostawca.

4.       Odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów, które nie wymagają uzyskania zezwoleń ustalonych przez odrębne przepisy, w tym również gruz, są odbierane od właścicieli nieruchomości dwa razy w roku z terenu nieruchomości, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania na 7 dni przed terminem odbioru pod nr 242610236 w. 122. Harmonogram odbioru tych odpadów jest podany do publicznej wiadomości mieszkańców gminy. Właściciele nieruchomości mogą także dostarczać w/w odpady do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na zasadach określonych w pkt 2.

5.       Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych świadczy usługi w dni robocze godzinach 9.30-12.00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z pracownikiem  obsługującym PSZOK ( pokój nr 1 w siedzibie Urzędu Gminy i telefonicznie nr 242610236 w. 122).

Formularz wniosku - pobierz plik docx

=========================

Urząd Gminy Nowy Duninów przypomina, iż  art.  5 ust.1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021r., poz. 888 ze zm.) nakłada na każdego właściciela nieruchomości obowiązek zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny zgodnie z wymaganiami określonymi  w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowy Duninów.

=========================

 

 

Załączone pliki:
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Mirosław Krysiak
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-11-02 16:34:19
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-11-02 16:34:19
    • Osoba odpowiedzialna za treść: Hanna Bińkowska
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-12-28 14:52:08
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-28 14:52:08
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2022-12-23 10:53:53
    • Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-23 10:53:53
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Żółtowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-01-04 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Żółtowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-01-09 14:38:18
  • Liczba odsłon: 11352
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3271123]

przewiń do góry