Referat Rozwoju Gospodarczego

Rolnictwo, Gospodarka Gruntami, Ochrona Środowiska i Planowanie Przestrzenne

Kierownik referatu - Krzysztof Piłatowicz

tel. 0 24 261 – 02 – 36 wew. 110 lub 600 970 780

  • gospodarka przestrzenna, sprawy z zakresu rolnictwa wew. 113 lub 512 372 517

Inspektor ds.planowania przestrzennego i ochrony środowiska - Wiesława Biniewicz

Inspektor ds.gospodarki nieruchomościami i rolnictwa - Anna Chojnacka

  • gospodarka komunalna wew. 110 lub  506 613 661

Podinspektor ds.planowania inwestycji - Katarzyna Jakowska

Podinspektor ds.gospodarki komunalnej i drogownictwa - Joanna Sieradzka

  • odpady wew.112 lub 512 372 516

  Inspektor ds. gospodarki odpadami - Hanna Bińkowska 

  • konserwator stacji i sieci wodociągowej:

Waldemar Wiśniewski  504 297 934

Wojciech Kijek 504 297 384

Sławomir Ciszewski 509 220 405


Stanowisko ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa

Stanowisko ds. obrony cywilnej i gospodarki komunalnej

Konserwator stacji i sieci wodociągowej

Obsługa hydroforni

Obsługa oczyszczalni ścieków

Kierowca samochodu osobowego

Do zadań tego referatu należy:

1.       Realizacja ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym a w szczególności:

§            przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu,

§            prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem nowych i dokonywaniem ocen istniejących planów zagospodarowania przestrzennego.

2.       Współpraca z jednostkami urbanistycznymi.

3.       Udzielanie pisemnych i ustnych informacji o przeznaczeniu gruntów w planach zagospodarowania przestrzennego.

4.       Przygotowywanie postanowień o zgodności podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego Gminy.

5.       Rozwój urządzeń komunalnych oraz prowadzenie spraw w tym zakresie:

§            wodociągi, kanalizacja, oczyszczalnie ścieków, wysypiska śmieci.

6.       Budowa, remonty i utrzymanie nawierzchni dróg gminnych oraz ich oświetlenie.

7.       Telefonizacja Gminy.

8.       Gospodarka lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy m. in.:

§            prowadzenie remontów i eksploatacja budynków mieszkalnych,

§            prowadzenie polityki mieszkaniowej oraz naliczanie stawek czynszowych.

9.       Realizacja inwestycji gminnych w zakresie nadzoru i ich rozliczenia.

10.   Utrzymywanie miejsc pamięci narodowej.

11.   Prowadzenie spraw z zakresu numeracji nieruchomości.

12.   Rejestracja Społecznych Komitetów Budowy obiektów użyteczności publicznej i pomoc w zakresie przygotowania dokumentacji, uzyskania uzgodnień i pozwoleń na budowę.

13.   Pozyskiwanie środków na inwestycje w postaci dotacji i kredytów z różnych źródeł.

14.   Nadzór nad eksploatacją stacji, hydroforni, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.

15.   Sporządzanie kalkulacji za pobór wody i naliczanie opłat odbiorcom.

16.   Gospodarka nieruchomościami:

§            prowadzenie całokształtu spraw związanych z komunalizacją mienia,

§            prowadzenie spraw z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami m. in.: przygotowywanie decyzji o podziale nieruchomości rozgraniczenia i scalenia,

§            administrowanie gruntami komunalnymi,

§            administrowanie gruntami Agencji Własności Rolnej Skarbu Państwa na podstawie stosownych porozumień.

17.   Prowadzenie spraw z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych.

18.   Organizowanie przetargów z zakresu prowadzonych spraw w referacie.

19.   Prowadzenie zadań gminnych z zakresu ochrony środowiska, utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.

20.   Promocja Gminy (potencjału turystycznego, kultury fizycznej i sportu oraz walorów przyrodniczych i historycznych), propagowanie działań mających na celu uaktywnianie lokalnego potencjału gospodarczego.

21.   Rozwój turystyki w Gminie.

22.   Prowadzenie ewidencji obiektów hotelarskich i pól biwakowych.

23.   Prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa.

24.   Podejmowanie działań dot. zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.

25.   Przeprowadzanie spisów rolnych i szacunków plonów.

26.   Organizacja targowisk.

27.   Współpraca ze Spółkami Wodnymi i ich związkami.

28.   Realizacja ustawy o zamówieniach publicznych – prowadzenie rejestru.

29.   Sporządzanie zeznań świadków.

Przy załatwianiu spraw korespondencji Referat Rozwoju Gospodarczego używa symbolu RG.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-03-11 21:57:37
  • Informacja zaktualizowana przez: Duch Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-07 09:06:45
  • Liczba odsłon: 2947
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2863921]

przewiń do góry