Działając na podstawie z art. 93 z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu przetargu pn.: „Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie w roku szkolnym 2020/2021, gm. Nowy Duninów”
Podstawa prawna
Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegające unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”
Uzasadnienie
Z uwagi, iż w ostatnim okresie czasu wystąpił znaczący wzrost liczby zachorowań na covid-19 i w związku z tym istnieje duże ryzyko, że w okresie nauki szkolnej od 01.09.2020 r. nastąpią kilkutygodniowe a nawet kilkumiesięczne okresy przerwy w nauce szkolnej Zamawiający w celu racjonalnego wydatkowania środków publicznych jest zobowiązany do dokonania zmiany opisu zamówienia i wypłaty wynagrodzenia w sytuacji braku możliwości wykonania usługi w pełnym zakresie (§4 ust.2 umowy).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
- Data udostępnienia w BIP: 2020-07-29
- Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-29 13:15:53
- Liczba odsłon: 586
- Historia dokumentu: