Ogłoszenie nr 510006078-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.
Gmina Nowy Duninów: DOSTAWA W ROKU 2020 PELETU DRZEWNEGO DO SZKÓŁ I BUDYNKU
ZARZĄDZANEGO PRZEZ GMINĘ NOWY DUNINÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635718-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowy
Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000000, ul. ul. Osiedlowa
1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
242 610 236, e-mail ug@nowyduninow.info.pl, faks
242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA W ROKU 2020 PELETU DRZEWNEGO DO SZKÓŁ I BUDYNKU ZARZĄDZANEGO PRZEZ GMINĘ NOWY DUNINÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG.271.3.3.2019.DM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków: a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie, b) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów, c) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka. 2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Łączna szacunkowa ilość – 220 Mg (ton). 4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym. 5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami: a)surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze; b) średnica: 6 - 8mm c) długość: do 40mm; d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%; e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg; f) gęstość minimalna: 600 kg/m3; g) wilgotność: do 10%; h) zgodność z normą EN 14964-2:2011 bądź normą równoważną obowiązującą w kraju, i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta. 6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę. 8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie, za pomocą telefaxu lub poczty elektronicznej. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. 9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09111400-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2020 Wartość
bez VAT 160666.18
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba
otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa
wykonawcy: BIOTERMO RAFAŁ WIŚNIEWSKI nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 181031.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
- Data udostępnienia w BIP: 2020-01-13
- Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-01-13 12:16:42
- Liczba odsłon: 237