Ogłoszenie nr 510038248-N-2019 z dnia 27-02-2019 r.

Gmina Nowy Duninów: Odwóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513321-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000000, ul. ul. Osiedlowa  1, 09-505  Nowy Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 610 236, e-mail ug@nowyduninow.info.pl, faks 242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.infp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odwóz dzieci ze Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.3.1.2019.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie udzielane jest na następującą trasę: Odwóz: godz. 14.25 Nowy Duninów – Karolewo-przy ulicy /Nowa Wieś-pod lasem/- Skoki Małe/Nowa Wieś-górka/ - dł. 14,0 km Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje: zebrania Wykonawców, zawarcia umowy ramowej, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. Zgodnie z art. 36a ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia, tj. odwozu dzieci.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9

 

Dodatkowe kody CPV: 60130000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5773.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Wielobranżowych, Wiesław Tomaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Karolewo 25
Kod pocztowy: 09-505
Miejscowość: Nowy Duninów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1507.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1507.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1507.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-02-27
  • Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-02-27 14:46:22
  • Liczba odsłon: 222

[Liczba odsłon: 3228333]

przewiń do góry