Nowy Duninów, dnia 07.12.2018r.
RG.271.1.9.2018.DM.
Do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu
Zamawiający, zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Dostawa w roku 2019 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”, przekazuje informacje dotyczące:
a) kwoty jakiej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- środki zabezpieczone przez Zamawiającego – w wysokości brutto 147.500,00 zł.
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, termin płatności faktur.
Uwaga: Zamawiający nie podaje informacji dotyczących terminu wykonania zamówienia i warunków płatności ponieważ określił w SIWZ, jednakowo dla wszystkich bez możliwości dokonywania zmian przez Wykonawców w druku ofertowym
Nr oferty |
Nazwa, siedziba i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Termin płatności faktur |
1 |
WĘGLOPASZ Sp. Z o.o. ul. Piątkowska 149/4 60-648 Poznań |
239.481,00 |
30 dni |
2 |
BIOTERMO Rafał Wiśniewski Osada 12, 09-500 Gostynin
|
736,77 |
30 dni |
Zamawiający przypomina, iż Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg. załącznika nr 5.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania informacji faksem na numer 24 261-02-36 lub drogą elektroniczną: rrg@nowyduninow.info.pl oraz niezwłocznie przesłać drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
- Data udostępnienia w BIP: 2018-12-07
- Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-12-07 11:00:26
- Liczba odsłon: 208