Ogłoszenie nr 500263110-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.

 

Gmina Nowy Duninów: Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej w Nowym Duninowie gm. Nowy Duninów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619861-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000, ul. ul. Osiedlowa  1, 09505   Nowy Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 610 236, e-mail ug@nowyduninow.info.pl, faks 242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.infp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej w Nowym Duninowie gm. Nowy Duninów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.2.5.2018.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

roboty przygotowawcze – prace ziemne, wylanie płyty jezdnej z betonu szlifowanego, montaż/wykonanie urządzeń stanowiących wyposażenie skateparku – 5 elementów zgodnie z dokumentacją, elementy małej architektury (ławki, kosz na śmieci, tabliczka z regulaminem skateparku), prace wykończeniowe (trawniki, dojścia)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212120-3

 Dodatkowe kody CPV: 37410000-5, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 237235.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: TECHRAMPS PIOTR NOWAK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. ORGANKI 2
Kod pocztowy: 31-990
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244893.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244893.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244893.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 20%

IV.8) Informacje dodatkowe:

 IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-11-02
  • Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-02 10:52:43
  • Liczba odsłon: 209

[Liczba odsłon: 3184012]

przewiń do góry