Nowy Duninów, dnia  14.08.2018r.

RG.271.2.3.2018.KJ

                        Z a w i a d o m i e n i e

                        o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

                Zamawiający  informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia postępowanie na wykonanie zadania pn.: Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów, ul. Parcelowa – Etap I prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie:

Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie przedmiotowego zadania środki finansowe na łączną kwotę brutto 184.343,00 zł. W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta z kwotą brutto 451.447,43 zł. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4) ustawy Pzp. unieważnia  postępowanie, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może kontynuować postępowania przetargowego, ponieważ nie będzie możliwe zawarcie umowy na wykonanie robót budowlanych z uwagi na niewystarczającą ilość zabezpieczonych środków. Powyższy stan faktyczny wypełnia przesłanki określone w art. 93 ust.1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, dlatego Zamawiający postanowił, jak na wstępie.

 
         


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-08-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-14 13:22:57
  • Liczba odsłon: 419
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892614]

przewiń do góry