Nowy Duninów, dnia 13.08.2018r.
RG.271.2.3.2018.KJ
Do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu
INFORMACJA
z otwarcia ofert
Zamawiający, zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Budowa drogi
gminnej w m. Nowy Duninów, ul. Parcelowa – Etap I”, przekazuje
informacje dotyczące:
a) kwoty jakiej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- środki zabezpieczone przez Zamawiającego – w wysokości brutto 184.343,00 zł.
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, gwarancja
Uwaga: Zamawiający
nie podaje informacji dotyczących terminu wykonania zamówienia i warunków
płatności ponieważ określił w SIWZ, jednakowo dla wszystkich bez możliwości
dokonywania zmian przez Wykonawców w druku ofertowym
Nr oferty |
Nazwa, siedziba i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Gwarancja |
1 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Budowlanych S. A. ul. Krośniewicka 5 09-500 Gostynin |
451.447,43 |
36 m-cy |
Zamawiający przypomina, iż Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg. załącznika nr 5.
Wraz
ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania informacji faksem na numer 24 261-02-36 lub drogą elektroniczną: rrg@nowyduninow.info.pl oraz niezwłocznie przesłać drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2018-08-13
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-13 10:39:16
- Liczba odsłon: 209