Nowy Duninów, 08.08.2018r.

RG.271.2.3.2018.KJ

Nr ewid. 1567.2018


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów ul. Parcelowa – Etap I”

 

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z pytaniami otrzymanymi od jednego z Wykonawców, Zamawiający podaje ich treść oraz odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Zgodnie z Przedmiarem robót należy ustawić 18 szt. ścianek czołowych dla rur o średnicy 40cm (czyli 9 szt. przepustów) oraz 2 szt. ścianek czołowych dla rur o średnicy 60 cm (1 przepust). Wg dokumentacji projektowej „Projekt zagospodarowania terenu rys. nr 1 „ do wykonania jest 10 szt. przepustów pod zjazdami i 1 szt. przepustu pod drogą. Prosimy o odpowiedź, ile sztuk przepustów należy wykonać i przy ilu z nich należy ustawić ścianki czołowe.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że zakres robót, który należy wykonać jest zgodny z przedmiarem robót. Pozostała część zostanie zrealizowana w ramach kolejnego etapu.

Pytanie nr 2:

Zgodnie z „Projektem zagospodarowania terenu rys. nr 1” w km 0+323 – 0+424,44 strona lewa nie występuje rów przydrożny. Tymczasem pod zjazdami do posesji na tym odcinku (od km 0+331,91; 0+359,51; 0+375,31; 0+395,82) zaprojektowano przepusty rurowe ze ściankami. Prosimy o odpowiedź, czy pomimo braku rowu na w/w zjazdach należy ułożyć przepusty rurowe?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że w przedmiarze robót ujęto m3 kopania rowu i jest to wartość obowiązująca. Przepusty należy umieścić zgodnie z projektem. Sposób odwodnienia drogi ulegnie zmianie po wykonaniu kolejnego odcinka drogi

Pytanie nr 3:

Prosimy o zamieszczenie Projektu stałej organizacji ruchu i wykazu znaków drogowych niezbędnych do ustawienia na w/w drodze.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że organizacja ruchu jest w trakcie zatwierdzania. Zamawiający wymaga ustawienia 4 znaków ostrzegawczych  (słupków) z tablicami A-30 i T-0 " Zmiana nawierzchni" w odległości 30 m od początku i końca zadnia po obu stronach drogi

 

Niniejsza informacja stanowi integralną część SIWZ.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-08-08
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-08 16:31:31
  • Liczba odsłon: 215

[Liczba odsłon: 3221194]

przewiń do góry