Nowy Duninów, dnia 23.07.2018r.
RG.271.2.2.2018.KJ
Do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu
INFORMACJA
z otwarcia ofert
Zamawiający, zgodnie z art. 86
ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: „Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym
Duninowie oraz do Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2018/2019, gm.
Nowy Duninów”, przekazuje informacje dotyczące:
a) kwoty jakiej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
- dla części nr 1 pn.: „Trasa nr 1” w wysokości brutto 88.066,84 zł,
- dla części nr 2 pn.: „Trasa nr 2” w wysokości brutto 125.701,37 zł.
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu płatności faktur
Uwaga: Zamawiający nie podaje informacji
dotyczących terminu wykonania zamówienia i warunków płatności ponieważ określił
w SIWZ, jednakowo dla wszystkich bez możliwości dokonywania zmian przez
Wykonawców w druku ofertowym
Nr oferty |
część nr 1 Nazwa, siedziba i adres wykonawcy |
część nr 2 Nazwa, siedziba i adres wykonawcy |
Cena brutto |
Termin płatności faktur |
Nr 1 |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gostyninie Sp. z o. o. ul. 18 Stycznia 36 09-500 Gostynin |
- |
7.790,00 |
30 dni |
Nr 2 |
- |
Zakład Usług Wielobranżowych Wiesław Tomaszewski Karolewo 25 09-505 Nowy Duninów |
10.783,80 |
30 dni |
Zamawiający
przypomina, iż Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazać zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg. załącznika nr 5 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania informacji faksem na numer 24 261-02-36 lub drogą elektroniczną: rrg@nowyduninow.info.pl oraz niezwłocznie przesłać drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2018-07-23
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-07-23 10:54:17
- Liczba odsłon: 218