Ogłoszenie nr 500016550-N-2018 z dnia 23-01-2018 r.
Gmina Nowy Duninów: „Dostawa w roku 2018 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632395-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000, ul. ul. Osiedlowa  1, 09505   Nowy Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 610 236, e-mail ug@nowyduninow.info.pl, faks 242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa w roku 2018 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG.272.2.6.2017.KJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2018 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów” na następujących warunkach: 1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków: a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie, b) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów, c) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka. 2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Łączna szacunkowa ilość – 250 Mg (ton). 4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym. 5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami: a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze; b) średnica: 6 - 8mm; c) długość: do 40mm; d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%; e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg; f) gęstość minimalna: 600 kg/m3; g) wilgotność: do 10%; h) zgodność z normą EN 14964-2:2011; i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta. 6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę. 8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie, za pomocą telefaxu lub poczty elektronicznej. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia. 9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09111400-4

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 182036.10
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: BIOTERMO Rafał Wiśniewski
Email wykonawcy: biuro@biotermo.pl
Adres pocztowy: Osada 12
Kod pocztowy: 09-500
Miejscowość: Gostynin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 193417.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193417.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241387.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-01-23
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-23 07:30:24
  • Liczba odsłon: 202

[Liczba odsłon: 3184055]

przewiń do góry