Ogłoszenie nr 500069481-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.
Gmina Nowy Duninów: „Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości
650.000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601633-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowy
Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000, ul. ul. Osiedlowa 1,
09505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
242 610 236, e-mail ug@nowyduninow.info.pl, faks 242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650.000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG.271.3.7.2017.KJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 650.000 PLN (Słownie: Sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
2. Źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami będą dochody własne gminy Nowy Duninów z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych.
3. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
4. Wykorzystanie kredytu – przelew na rachunek Gminy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Gostyninie 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001 po uprzednim złożeniu przez Gminę zapotrzebowania co do wysokości środków. Zapotrzebowanie może być złożone za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
5. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2017 roku.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez żadnych dodatkowych opłat i podania przyczyn.
7. Okres kredytowania od uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2025 roku.
8. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób:
a) 2018 – 2022 – 60 rat po 5.000 zł
b) 2023 – 2 pierwsze raty po 5.000 zł, 10 rat po 10.000 zł
c) 2024 – 2025 - 24 raty po 10.000 zł
9. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach miesięcznych w terminie do 30 dnia każdego miesiąca przez okres 96 miesięcy poczynając od 30 stycznia 2018 r. Ostatnia rata kredytu do 30 grudnia 2025 roku.
10. Okres karencji w spłacie od uruchomienia kredytu do 29 stycznia 2018 r. Spłata kredytu rozpoczyna się 30 stycznia 2018 r. (termin spłaty I raty).
11. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Ostatni termin płatności odsetek 30.12.2025.
12. W przypadku gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
13. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy:
a) Stałej w okresie kredytowania marży banku,
b) Zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania WIBOR 1M – stawka ustalona na okres 1 miesiąca w wysokości z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1-ego dnia następnego miesiąca,
c) Wykonawca nie pobiera prowizji.
14. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 15.09.2017 tj. 1.66 % oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 30.10.2017.
15. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, ze rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366.
16. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniając wszystkie wymagania SIWZ
17. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt. 8 stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie.
18. Bank zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty.
19. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz renegocjacji kwoty i terminów spłat kapitału. 20. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017 Wartość
bez VAT 86000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba
otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa
wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Gostyninie tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 66979.65 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2017-12-05
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-05 08:31:13
- Liczba odsłon: 203