Ogłoszenie nr 547626-N-2017 z dnia 2017-07-09 r. 

Gmina Nowy DuninówDowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół w Nowym Duninowie oraz do Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2017/2018, gm. Nowy Duninów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Nie

Nazwa projektu lub programu 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, krajowy numer identyfikacyjny 54162900000, ul. ul. Osiedlowa  1 09505   Nowy Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.242 610 236, , e-mail ug@nowyduninow.info.pl, , faks 242 610 236
Adres strony internetowej (URL): http://nowyduninow.info.pl/ 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie 
https://ugnowyduninow.bip.org.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 
Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. 21

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej w jednej zamkniętej kopercie zapieczętowej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 
Adres: 
Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. 11 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół w Nowym Duninowie oraz do Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2017/2018, gm. Nowy Duninów 
Numer referencyjny: RG.271.2.4.2017.KJ 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 
Wszystkie części 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do Zespołu Szkół w Nowym Duninowie oraz Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2017/2018. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia.
1. Dopuszcza się możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w ramach przewozów regularnych. W takim przypadku w ramach ceny ofertowej obliczonej zgodnie z pkt. XIV, pkt. 3 SIWZ, Wykonawca dostawczy Zamawiającemu w każdym miesiącu obowiązywania umowy imienne bilety miesięczne dla dowożonych dzieci do maksymalnej ilości wskazanej w załączniku nr 6 do SIWZ z możliwością jej zwiększenia o 5% dla każdej z tras bez zmiany kwoty umownej wynikającej ze złożonej oferty.
2. Zamawiający wyrazi zgodę na korzystanie z przystanków na terenie szkół lub parkingów w celu wsiadania i wysiadania dzieci dowożonych do Szkół oraz przystanków znajdujących się na terenie Gminy Nowy Duninów w szczególności z przystanków wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, np. Dzierzązna (figurka), Leśniczówka, Nowa Wieś posesja nr 4, Jeżewo (figurka), Karolewo Górka, Karolewo pole
3. Istnieje możliwość wykonywania dodatkowych kursów przez zleceniobiorcę w cenie jednego kilometra ceny ofertowej (wyjazdy z dziećmi np. na basen, do kina, do teatru, na wycieczkę itp.), bądź zmiany długości tras niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania przetargowego.
4. Zmiany godzin dowozu i odwozu oraz zmiany w kolejności dowozu winny być uzgadniane przez obie strony w porozumieniu z Dyrektorem Zespołu Szkół w Nowym Duninowie Szkół.
5. Podczas przewozu dzieci należy zapewnić opiekę nad dziećmi (osoba towarzysząca kierowcy). Osoba zatrudniona w charakterze opiekuna winna posiadać aktualne badania lekarskie oraz zaświadczenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w sprawie odbycia przez opiekuna dzieci szkolenia z zakresu przeprowadzania dzieci przez jezdnię w miejscach dozwolonych.
6. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
a) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowę regulującą współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie,
b) dokumenty stwierdzające, że wykazane w ofercie przetargowej osoby posiadają wymagane uprawnienia, c) zaświadczenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w sprawie odbycia przez opiekuna dzieci szkolenia z zakresu przeprowadzania dzieci przez jezdnię w miejscach dozwolonych, d) regulamin opieki nad dziećmi przewidującego, że opiekun dzieci doprowadza uczniów od autobusu do szkoły i przekazuje nauczycielowi.
7. Autokar dowożący i odwożący dzieci ze szkół powinien być wyposażony w funkcję automatycznego zamykania drzwi.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, pok. 21, p. Krzysztof Piłatowicz, p. Katarzyna Jakowska, tel. (24) 26-10-236 wew. 110. 

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9 
Dodatkowe kody CPV: 
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-22 

II.9) Informacje dodatkowe: Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na TRASĘ NR 1 lub TRASĘ NR 2 lub na obie części razem. Zamawiający informuje, iż dokona oceny oddzielnie dla każdej trasy.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie przewiduje:
a) zebrania Wykonawców,
b) zawarcia umowy ramowej,
c) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,
d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4) Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
5) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
6) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
7) Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
8) Zgodnie z art. 36a ustawy Pzp Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia, tj. dowozu i odwozu dzieci.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania posiadania uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego osób. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykazania, iż dysponuje min. jednym kierowcą zdolnym do wykonania części zamówienia, której dotyczy składana oferta wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności;
b) wykazania, iż dysponuje min. jednym opiekunem dla przewożonych dzieci zdolnym do wykonania części zamówienia, której dotyczy składana oferta, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:
3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, obowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów:
2.1. aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób,
2.2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 5 do siwz, 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów:
2.1. musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;
2.2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
• zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
• czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2.3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. VI pkt. 3. 3 siwz.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców 
a) oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 
b) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, W TERMINIE 3 DNI OD ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wg. wzoru Załącznik nr 5). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie 
Informacja na temat wadium 

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTUR40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia umownego wynikającego ze zmian przepisów prawa mających wpływ na koszty świadczenia usługi;
b) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
c) wprowadzenia zmian godzin dowozu i odwozu, jak również kolejności dowozu i odwozu oraz liczby osób korzystających z poszczególnych kursów;
d) wprowadzenia zmian długości poszczególnych tras w ilości do 20% kilometrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;
e) w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy.
2. Inne zmiany:
a) wszelkie zmiany wynikające z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego;
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
c) zmiana nazwy własnej wykonawcy, o ile zmiana ta nie niesie ze sobą żadnych skutków rejestrowych, tj. zmiana nr KRS, NIP. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-07-17, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 

Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny - na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Dokumenty składane w języku obcym muszą być składane przez Wykonawców wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr:1Nazwa:TRASA NR 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dowóz 
godz. 6:50 
Dzierzązna /remiza OSP/- Jastrząbek - Brwilno /przystanek KM/- Soczewka /szkoła/- Brwilno Dolne /przystanek PKS/ - Wola Brwileńska/przystanek PKS/ - Stary Duninów - /przystanek PKS, punkt zbiórki przy drodze gminnej nr 379 /- Leśniczówka - Nowy Duninów /szkoła/ – dł. 18.6 km, liczba uczniów - 67
Odwozy: 
godz. 12:45 
Nowy Duninów – Leśniczówka - Stary Duninów /przystanek PKS/- Wola Brwileńska /przystanek PKS/- Brwilno Dolne /przystanek PKS/– Soczewka /szkoła/– Brwilno /przystanek KM/ – Jastrząbek – Dzierzązna /remiza OSP/ - dł. 17.8 km 
Dzierzązna /remiza OSP/– Soczewka – Nowy Duninów - dł. 13.4 km 
godz. 14:30 
Nowy Duninów - Leśniczówka – Stary Duninów /przystanek PKS/– Wola Brwileńska /przystanek PKS/ – Brwilno Dolne /przystanek PKS/ - Soczewka /szkoła/– Brwilno /przystanek KM/ – Jastrząbek - Dzierzązna /remiza OSP/- dł. 17.8 km Razem: 67,6 km. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: 
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTUR40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:2Nazwa:TRASA NR 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dowozy: 
godz. 6:40 
Skoki Małe /przystanek PKS/ - Nowa Wieś /do Pani Konopskiej, posesja nr 4/ – Karolewo - Nowy Duninów /szkoła/– dł. 10.5 km, liczba uczniów- 67 
godz. 7:15 
Nowy Duninów – Brzezinna Góra /figurka/ – Środoń - Nowy Duninów – dł.10,8 km, liczba uczniów – 5 
godz.7:40 
Nowy Duninów – Trzcianno - Jeżewo /figurka/ - Nowy Duninów /szkoła/ - 8 km, liczba uczniów - 14 
Odwozy: 
godz. 12:45 
Nowy Duninów – Karolewo /pole/ - Kamion – Grodziska /do Pana Rzegockiego/ – Karolewo /górka/ - Nowa Wieś /do Pani Konopskiej/ - Nowy Duninów – dł. 25,5 km, liczba uczniów - 67 
godz.12:45 
Nowy Duninów - Brzezinna Góra /figurka/ – Środoń - Nowy Duninów – 10,8 km, liczba uczniów - 5 
godz. 14:30
Nowy Duninów – Kamion – Grodziska /do Pana Rzegockiego/ – Karolewo /pole/ - Nowy Duninów – dł. 16 km, liczba uczniów - 29 
godz. 14:50 
Nowy Duninów –- Środoń –Trzcianno – Jeżewo /figurka/ - Nowy Duninów – dł. 14 km, liczba uczniów - 17 Razem: 95,6 km 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-06-22
5) Kryteria oceny ofert: 
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTUR40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Pliki powiązane:

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2017-07-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-09 21:48:53
  • Liczba odsłon: 534
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3229768]

przewiń do góry