Ogłoszenie nr 4096 - 2017
z dnia 2017-01-09 r.
Nowy Duninów: Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363339-2016
Numer ogłoszenia: 363339-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 363657-2016
Numer ogłoszenia: 363657-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, krajowy numer identyfikacyjny
54162900000, ul.
ul. Osiedlowa
1,
09505
Nowy Duninów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
242 610 236, faks
242 610 236, e-mail
ug@nowyduninow.info.pl
Adres strony internetowej (URL): http://nowyduninow.info.pl/
Adres strony internetowej (URL): http://nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie podzielone jest na części:
Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.7.2016.KJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie
obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego
do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów” na
następujących warunkach:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Łączna szacunkowa ilość – 200 Mg (ton).
4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Łączna szacunkowa ilość – 200 Mg (ton).
4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09111400-4
Dodatkowe kody CPV:
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT148560.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie BIOTERMO Rafał Wiśniewski, , Osada 12, 0-500, Gostynin, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 147354.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 147354.00 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147354.00 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2017-01-09
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-01-09 10:04:20
- Liczba odsłon: 208