Nowy Duninów, dnia 19.12.2016r. 

 

Informacja z sesji otwarcia ofert

 

Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:

 

„Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów 

 

Zamawiający przekazuje informacje w zakresie:

 

a)      kwoty jakiej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 150.000,00 zł;

b)      terminu wykonania zamówienia: od 01.01.2017r. do 31.12.2018r.;

c)       nazwy, siedziby i adresu firm, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu płatności faktur:

  

Nr oferty

Nazwa, siedziba i adres wykonawcy

Cena brutto 1Mg peletu drzewnego

Termin płatności faktur

1

BIOTERMO

Rafał Wiśniewski

Osada 12

09-500 Gostynin

736,77 zł

30 dni

 

 


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-12-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-19 10:39:21
  • Liczba odsłon: 218

[Liczba odsłon: 3229793]

przewiń do góry