Nowy Duninów, dnia 19.12.2016r.
Informacja z sesji otwarcia ofert
Zgodnie z art.
86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
„Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”
Zamawiający przekazuje informacje w zakresie:
a) kwoty jakiej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 150.000,00 zł;
b) terminu wykonania zamówienia: od 01.01.2017r. do 31.12.2018r.;
c) nazwy, siedziby i adresu firm, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu płatności faktur:
Nr oferty |
Nazwa, siedziba i adres wykonawcy |
Cena brutto 1Mg peletu drzewnego |
Termin płatności faktur |
1 |
BIOTERMO Rafał Wiśniewski Osada 12 09-500 Gostynin |
736,77 zł |
30 dni |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2016-12-19
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-19 10:39:21
- Liczba odsłon: 218