Nowy Duninów, 15.12.2016r.

RG.271.7.2016.KJ

Nr ewid. 2519.2016

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Dostawę w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”


Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w związku z pytaniem otrzymanym od jednego z Wykonawców, Zamawiający podaje jego treść oraz odpowiedź:

Pytanie:

Jak ma być pakowany produkt i jaka jest jednorazowa dostawa do każdej lokalizacji i czy dostawę do trzech lokalizacji można połączyć?

Odpowiedź:

Zgodnie z pkt. II ppkt. 2 oraz 4 SIWZ, dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg jednorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego za pomocą cysterny z opróżnieniem pneumatycznym.

Zamawiający nie jest w stanie zagwarantować, że będzie istniała możliwość połączenia dostaw do trzech lokalizacji, aczkolwiek nie wyklucza się takiej sytuacji.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-12-15
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-15 11:37:01
  • Liczba odsłon: 215

[Liczba odsłon: 3221516]

przewiń do góry