Numer ogłoszenia: 1670 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325520 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w roku 2016 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje
realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2016 peletu drzewnego do szkół i
budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów na następujących
warunkach:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym
Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie
Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo,
w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Łączna ilość - 200 Mg (ton).
4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem
pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi
parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący
mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji,
jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją
producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań
dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez
Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z
parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki
peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości
będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie
spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 4 SIWZ, kosztami badania
laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą
telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni
robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia
zamówienia.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie,
ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu:
Krzysztof Piłatowicz, Katarzyna Jakowska, tel. 0-24 26-10-236 wewn. 110.
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje,
które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a
zwłaszcza warunków dostaw.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej
niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu
dostawy.
12. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o
której mowa w art. 91c. Ustawy.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia
podwykonawcom.
16. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
17. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu
udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub
unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich
otwarcia.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie
mogą być one udostępnione.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
20. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOTERMO Rafał Wiśniewski, Osada 12, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152274,00
Oferta z najniższą ceną: 147354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 207870,00
Waluta: PLN .
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2016-01-04
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-01-04 14:54:20
- Liczba odsłon: 205