"Dostawa w roku 2016 oleju napędowego do pojazdów stanowiących własność Gminy Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 176637 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w roku 2016 oleju napędowego do pojazdów stanowiących własność Gminy Nowy Duninów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2016 oleju
napędowego do pojazdów stanowiących własność Gminy Nowy Duninów. Dostawy
będą realizowane do pojazdów znajdujących się w miejscowości Nowy
Duninów, Dzierzązna oraz Lipianki. Tankowanie będzie odbywało się w
Nowym Duninowie. Jednorazowa dostawa w ilości przeciętnie 100 - 200
litrów. Przewidywana całkowita szacunkowa ilość dostawy oleju napędowego
ok. 20 000 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub
zwiększenia ilości dostarczonego oleju napędowego maksymalnie o 20%.
Dostarczany Zamawiającemu olej napędowy musi spełniać wymagania normy
PN-EN 590:2013 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9
października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
Szczegółowe postanowienia przyszłej umowy określa załącznik nr 7 do SIWZ
- wzór umowy.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie,
ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu:
Krzysztof Piłatowicz, Katarzyna Jakowska, tel. 0-24 26-10-236 wewn. 110.
1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje,
które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a
zwłaszcza warunków dostaw.
2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż
20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu
dostawy.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o
której mowa w art. 91c. Ustawy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia
podwykonawcom.
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu
udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub
unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich
otwarcia.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie
mogą być one udostępnione.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz złożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualnej koncesji na obrót paliwami płynnymi;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykazania, iż dysponuje min. 1 pojazdem do przewozu oleju napędowego spełniającym wymagania obowiązujących przepisów w tym zakresie lub wykaże, iż dysponuje innym niezbędnym wyposażeniem technicznym umożliwiającym tankowanie na terenie miejscowości Nowy Duninów;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykazania, iż dysponuje min. 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktur - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej
umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1. Zmiany stawki wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki urzędowej
podatku VAT.
2. Zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym
charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
3. Zmniejszenia lub zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia i co za tym
idzie zmniejszenia lub zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o nie
więcej niż 20%,
4. Inne zmiany:
a) zmiany terminu wykonania umowy wynikającą z niewykorzystania zakresu
przedmiotu umowy;
b) wszelkie zmiany wynikające z konieczności dostosowania warunków już
zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną
umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów
między
Stronami;
c) zmiana nazwy własnej wykonawcy, o ile zmiana ta nie niesie ze sobą żadnych skutków rejestrowych, tj. zmiana nr KRS, NIP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 11 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki powiązane:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-01
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-01 13:16:34
- Liczba odsłon: 221