"Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie, Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2015/2016, gm. Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 164160 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie, Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2015/2016, gm. Nowy Duninów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje realizację usługi polegającej na dowozie i odwozie dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie, Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2015/2016, zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 8 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; b) wykazania posiadania uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; b) wykazania, iż dysponuje min. jednym kierowcą zdolnym do wykonania części zamówienia, której dotyczy składana oferta wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności; c) wykazania, iż dysponuje min. jednym opiekunem dla przewożonych dzieci zdolnym do wykonania części zamówienia, której dotyczy składana oferta, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:

a) zmiany wynagrodzenia umownego wynikającego ze zmian przepisów prawa mających wpływ na koszty świadczenia usługi;

b) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

c) wprowadzenia zmian godzin dowozu i odwozu, jak również kolejności dowozu i odwozu oraz liczby osób korzystających z poszczególnych kursów;

d) wprowadzenia zmian długości poszczególnych tras w ilości do 20% kilometrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;

e) w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy.

2. Inne zmiany:

a) wszelkie zmiany wynikające z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.

3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:

a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego;

b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami;

c) zmiana nazwy własnej wykonawcy, o ile zmiana ta nie niesie ze sobą żadnych skutków rejestrowych, tj. zmiana nr KRS, NIP. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

  • Część I zamówienia pn. TRASA NR 1 

- DOWÓZ:
Godz. 6:50 - Dzierzązna remiza OSP - Jastrząbek - Brwilno przystanek KM - Soczewka szkoła - Brwilno Dolne przystanek PKS - Wola Brwileńska przystanek PKS - Stary Duninów przystanek PKS - leśniczówka - Nowy Duninów szkoła- dł. 17.8 km
Dzierzązna - Jastrząbek - Brwilno -Soczewka- Brwilno Dolne -Wola Brwileńska-Stary Duninów - Nowy Duninów -46 uczniów
- ODWÓZ
godz. 12:45
Nowy Duninów -leśniczówka - Stary Duninów przystanek - Wola Brwileńska - przystanek Brwilno Dolne - Soczewka szkoła - Brwilno - Jastrząbek - Dzierzązna remiza OSP- dł. 17.8 km
Dzierzązna remiza OSP - Soczewka - Nowy Duninów - dł. 13.4 km
godz. 14:30
Nowy Duninów -leśniczówka - Stary Duninów - Wola Brwileńska - Brwilno Dolne - Soczewka - Brwilno - Dzierzązna remiza OSP - dł. 17.8 km
RAZEM: 66,8 km w tym : 66,8 km drogi utwardzone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktur - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Część II zamówienia pn. TRASA NR 2

- DOWÓZ:

godz. 6:40

Skoki Małe - Skoki Duże przystanek PKS -Nowa Wieś - do Pani Konopskiej - posesja nr 4 - Karolewo- Nowy Duninów szkoła - dł. 10.5 km - liczba uczniów- 43 godz.

7:15

Nowy Duninów - Brzezinna Góra figurka -Środoń- Nowy Duninów szkoła - dł.10,8 km - liczba uczniów -6.

godz.7:40

Nowy Duninów- Trzcianno-Jeżewo figurka - Nowy Duninów szkoła - 8 km - liczba uczniów -17.

- ODWÓZ:

godz. 12:45

Nowy Duninów - Karolewo pole - Kamion - Grodziska do Pana Rzegockiego - Karolewo górka - Nowa Wieś- do Pani Konopskiej -Skoki Duże - Nowy Duninów - dł. 25,5 km

godz.12:45

Nowy Duninów - Trzcianno - Jeżewo figurka - Nowy Duninów - 8 km.

godz. 14:30

Nowy Duninów - Kamion - Grodziska do Pana Rzegockiego - Karolewo pole - Nowy Duninów - dł. 16 km

godz. 14:50

Nowy Duninów - Środoń - Trzcianno - Jeżewo figurka - Nowy Duninów - dł. 14 km

RAZEM - 92,8 km tym: - 60 km /drogi nieutwardzone/ - 32,6 km /drogi utwardzone/.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności faktur - 5

Pliki powiązane:


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-07-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-03 07:29:49
  • Liczba odsłon: 299
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892643]

przewiń do góry