"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Soczewka poprzez budowę miejsc wypoczynku i rekreacji"
Numer ogłoszenia: 35664 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10806 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Soczewka poprzez budowę miejsc wypoczynku i rekreacji.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Soczewka
poprzez budowę miejsc wypoczynku i rekreacji.
1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m.
Soczewka poprzez budowę miejsc wypoczynki i rekreacji w zakresie
wykonania:
a) Ścieżki parkowe,
b) Klomb i kwietniki,
c) Parking,
d) Sadzenie drzew i krzewów,
e) Terenowe urządzenia do ćwiczeń,
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót,
dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót.
3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również:
- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
- obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej,
- umieszczenie dwóch tablic informacyjnych tj. na czas trwania budowy
oraz po zakończeniu budowy, informujących społeczeństwo o finansowaniu
realizacji przedmiotu umowy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na
lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii
Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi zgodnie z wymaganiami
instytucji dofinansowującej
- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22
ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na
własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z
obowiązującymi przepisami,
4. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w
terenie)
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których
poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione (opisane) w
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź
materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne
Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze
parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie
wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych
przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w
pozwoleniu na budowę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie
równoważności spoczywa na Wykonawcy.
5. Przedmiot umowy korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PEKUM S. A., ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243590,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 220004,21
Oferta z najniższą ceną: 220004,21 / Oferta z najwyższą ceną: 349038,96
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2015-02-17
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-02-17 15:07:46
- Liczba odsłon: 207