"Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów"
Numer ogłoszenia: 380366 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341620 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
1. W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Bank (Wykonawca) udziela Kredytobiorcy (Zamawiającemu) kredytu długoterminowego w kwocie 256.500,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt sześć tysięcy pięćset złotych 00/100).
2. Kredyt przeznaczony jest na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
3. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
4. Zgodnie z uchwałą, źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu będą dochody z podatków lokalnych, tj. podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych i prawnych, udziału gmin w podatku dochodowym od osób fizycznych, subwencji ogólnej.
5. Wykorzystanie kredytu - przelew na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Gostyninie 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001 po uprzednim złożeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania co do wysokości środków. Zapotrzebowanie może być złożone za pomocą telefaksu bądź poczty elektronicznej (e-mail).
6. Bank postawi kredyt do dyspozycji Kredytobiorcy w transzach oraz terminach określonych przez Kredytobiorcę.
7. Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2023r.
8. Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:
- 2015 rok - 3 raty po 1.000 zł;
- 2016 rok - 12 rat po 1.875 zł;
- lata 2017 - 2023 - 84 raty po 2.750 zł
oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Terminarzem spłat kredytu.
9. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach miesięcznych w terminie do 30 dnia każdego miesiąca przez okres 99 miesięcy poczynając od 30 października 2015 r. Ostatnia rata kredytu do 30 grudnia 2023r.
10. Okres karencji w spłacie nastąpi od dnia uruchomienia kredytu do dnia 29 października 2015r. Spłata kredytu rozpoczyna się dnia 30 października 2015 roku (termin spłaty I raty).
11. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
12. Ostatni termin płatności odsetek upłynie w dniu 30.12.2023r.
13. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
14. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy: - stałej w okresie kredytowania marży banku, - zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania WIBOR 1M - stawka ustalona na okres 1 miesiąca w wysokości z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania os 1-go dnia następnego miesiąca - wykonawca nie pobiera prowizji.
15. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 01.10.2014r., tj. 2,40% oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 30.10.2014r.
16. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366.
17. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniając wszystkie wymagania SIWZ.
18. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt. 14 stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie.
19. Bank zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz negocjacji kwoty i terminów spłat kapitału.
21. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową.
22. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Aneks nie może być sprzeczny z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
23. W przypadku wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Gostyninie, ul. Rynek 4/5, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 39446,57
-
Oferta z najniższą ceną: 39446,57 / Oferta z najwyższą ceną: 39446,57
-
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2014-11-19
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-19 15:36:34
- Liczba odsłon: 178