Nowy Duninów, dnia 13.06.2014 r.

RG.271.3.2014

Nr ewid. 0522.2014

 

 

Zawiadomienie o wyniku postępowania/odrzuceniu/wykluczeniu

 

Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:

 

Dostawa wyposażenia, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego, materiałów dydaktycznych oraz dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie Gminy Nowy Duninów w ramach projektu „Przedszkolak w szkole”

 

I.            W zakresie części I zamówienia pn.: „WYPOSAŻENIE”:

 

1.       Odrzucono:

a)      na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę oznaczoną nr 6 złożoną przez Moje Bambino Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Granicznej 46, 93-428 Łódź - gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp. Wykonawca zaoferował dostawę wyposażenia oddziałów przedszkolnych niezgodnego z wymogami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 12 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności:

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 1 wymagał dostarczenia odkurzacza z gwarancja min. 24 miesiące. Wykonawca zaoferował dostawę odkurzacza z gwarancją 12 miesięcy.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 2 wymagał dostarczenia pralki z gwarancja min. 24 miesiące. Wykonawca zaoferował dostawę pralki z gwarancją 12 miesięcy.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 3 wymagał dostarczenia lodówki o wysokości minimalnej 190 cm. Wykonawca zaoferował dostawę lodówki o wysokości 185 cm.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 4 wymagał dostarczenia termosu na płyny o pojemności 20 litrów, wykonanego ze stali nierdzewnej z podwójnie izolowanymi ściankami, posiadającego min. 6 zatrzasków zamykających oraz podwójną pokrywę z silikonową uszczelką, wyposażoną w odpowietrznik oraz min. 2 uchwyty umożliwiające wygodny transport. Zamawiający wymagał również, by dostarczony produkt utrzymywał temperaturę od 6 do 8 godzin. Jego wysokość powinna wynosić min. 30 cm, a średnica min. 32 cm. Wykonawca nie wykazał, iż oferowany przez niego termos posiada w/w parametry.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 5 wymagał dostarczenia termosu do herbaty o pojemności 13 litrów, utrzymującego temperaturę do 8 godzin, wykonanego ze stali nierdzewnej, wyposażonego w wewnętrzną podziałkę, dwa kraniki z tworzywa oraz uchwyt do plastikowych kubeczków. Jego wysokość powinna wynosić min. 48 cm, a średnica 29 cm. Wykonawca nie wykazał, iż oferowany przez niego termos posiada w/w parametry.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 8 wymagał dostarczenia kubków o pojemności 250 ml, typu „Arcoroc”, z przezroczystego szkła, z uchem, bez zdobień, o podwyższonej odporności na stłuczenia, z możliwością mycia w zmywarce oraz użycia w kuchence mikrofalowej. Wykonawca nie wykazał, iż oferowane przez niego kubki spełniają w/w parametry.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 11 wymagał dostarczenia szafki ze schowkami o minimalnej wysokości 130 cm oraz minimalnej szerokości 110 cm. Wykonawca zaoferował dostawę szafki ze schowkami o wymiarach 83,6x40x104,6 cm.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. 12 wymagał dostarczenia szafy zamykanej o minimalnej wysokości 190 cm oraz szerokości min. 110 cm. Wykonawca zaoferował dostawę szafy zamykanej o szerokości 83,6 cm.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. nr 14 wymagał dostarczenia biurka dla nauczyciela wyposażonego w szufladę oraz szafkę zamykana na kluczyk. Wykonawca zaoferował biurko dla nauczyciela wyposażone jedynie w szufladę zamykaną na kluczyk.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część I „WYPOSAŻENIE” poz. 28 wymagał dostarczenia szafek na ubrania typu szatni o lekkiej konstrukcji na stabilnym metalowym stelażu, wyposażone w zieloną aplikacje z płyty mdf, z półkami w tonacji buku. Wykonawca zaoferował miękkie poduszki pokryte bawełnianą tkaniną, doskonałe do kącików relaksacyjnych.

2.       Nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

3.       Unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

II.             W zakresie części II zamówienia pn.: „DOSTAWA SPRZĘTU ICT, AUDIOWIZUALNEGO, TABLICY INTERAKTYWNEJ ORAZ URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO”:

 

1.      Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez „AKTIN” Sp. z o. o. z siedziba przy ul. Grota Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec z ceną brutto 64.591,18 zł.

 

Oferta złożona przez w/w Wykonawcę przy kryterium Cena - 100% uzyskała największą liczbę punktów.

 

2.      Nie odrzucono żadnej oferty.

3.      Nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

 

III.            W zakresie części III zamówienia pn.: „MATERIAŁY DYDAKTYCZNE”:

 

1.      Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez KLADREW Urszula Muża - Klamann z siedzibą przy ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy z ceną brutto 39.384,06 zł.

 

Oferta złożona przez w/w Wykonawcę przy kryterium Cena - 100% uzyskała największą liczbę punktów.

 

2.      Odrzucono:

a)      na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę oznaczoną nr 6 złożoną przez Moje Bambino Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Granicznej 46, 93-428 Łódź - gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp. Wykonawca zaoferował dostawę wyposażenia oddziałów przedszkolnych niezgodnego z wymogami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 12 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności:

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część III „MATERIAŁY DYDAKTYCZNE” poz. 4 wymagał dostarczenia klocków drewnianych dużych w zestawie min. 250 szt. Wykonawca zaoferował zestaw klocków składający się ze 126 szt.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część III „MATERIAŁY DYDAKTYCZNE” poz. 5 wymagał dostarczenia wytrzymałego pojazdu o realistycznych kształtach wyposażonego w 4 duże koła i szerokie siedzisko posiadającego zabezpieczenie przeciw wywrotce, kierownicę grającą min. 3 melodyjki, klakson oraz bezpieczne oparcie. Wykonawca zaoferował miękki pojazd o zwrotnych kółkach służący również jako przytulanka, po zdjęciu poduszki z obudowy jeździka.

-        Zamawiający w załączniku nr 12 do SIWZ część III „MATERIAŁY DYDAKTYCZNE” poz. 12 wymagał dostarczenia plastikowej koparki z ruchomą łychą na ramieniu zginanym dwuprzegubowo oraz kabiną obracaną o 360 stopni o wymiarach minimalnych 50x25cm. Wykonawca zaoferował masywny duży traktor o udźwigu 100 kg o długości 60 cm.

3.      Nie wykluczono żadnego Wykonawcy.

 

IV.            W zakresie części IV zamówienia pn.: „DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ”:

 

1.      Unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Ponadto Zamawiający podaje nazwy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba punktów przyznanych ofercie

Część I

Część II

Część III

Część IV

1

KLADREW Urszula Muża - Klamann,

ul. 3 Maja 17/6

83-300 Kartuzy

-

-

400,00

-

2

„AKTIN” Sp. z o. o.,

ul. Grota Roweckiego 38,

41-214 Sosnowiec

-

400,00

-

-

3

CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna

ul. Kościuszki 1,

26-600 Radom

-

297,10

-

-

4

Systemy Nauczania i Prezentacji Interaktywnych SYNAPIA Sp. z o. o.,

ul. Gdańska 80,

90-613 Łódź

-

342,24

-

-

5

NOWA SZKOŁA

ul. POW 25,

90-248 Łódź

-

-

384,21

-

6

Moje Bambino Sp. z o. o., Sp. k.,

ul. Graniczna 46,

93-428 Łódź

oferta odrzucona

-

oferta odrzucona

-

 

V.            Zamawiający informuje, iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta zgodnie z zapisami art. 94 ust. 1 pkt. 2) w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej:

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności: odrzucenia oferty wykonawcy.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zawarte są w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej”, art. od 179 do 198g (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-13 11:27:51
  • Liczba odsłon: 74
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892498]

przewiń do góry