Nowy Duninów: Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego.
Numer ogłoszenia: 127682 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77670 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 24 261 14 14, faks 24 261 14 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech bloków: Blok nr I: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób, /podstawowe informacje przekazane podczas doradztwa zawodowego to min. udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy, podjęcie lub zmianę zatrudnienia, pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz wyjaśnienie specyfiki procesu rekrutacyjnego, przygotowanie osób niepracujących do działań z zakresu skutecznych metod poszukiwania pracy, autoprezentacji, analizy preferencji zawodowych oraz działań przedsiębiorczych, pisanie listu motywacyjnego, konstruowanie CV, rozmowa z pracodawcą/ - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 9 osób, /kończąc kurs będziesz umiał samodzielnie: tworzyć i modyfikować dokumenty i pisma biurowe, tworzyć i modyfikować zestawienia i tabele kalkulacyjne, poruszanie się w internecie /min. znaleźć ważne informacje/, komunikowanie się wykorzystując pocztę elektroniczną/ - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób, - 1 godz./ osoba - indywidualne konsultacje z psychologiem - 10 osób, /podstawowe cele warsztatów i indywidualnych konsultacji psychologicznych jest: poprawa kondycji psychicznej uczestników warsztatów, ocena aktualnej sytuacji pozostawania bez pracy, poznanie swoich zainteresowań, dążeń, wartości, cech osobowości, złych przyzwyczajeń, słabości i zasobów, umiejętności i braków, poznanie siebie, mocnych i słabych stron, stworzenie planów na przyszłość, określenie zaplecza społecznego uczestnika warsztatów, polepszenie kompetencji komunikacyjnych, umiejętność zarządzania czasem, wzmocnienie wiary we własne możliwości, zwiększenie motywacji do działania, zdobycie kluczowych kompetencji społecznych umożliwiających wejście na rynek pracy/ - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 1 osoba, /wsparcie rozwoju kompetencji rodzicielskich i budowa umiejętności radzenia sobie rodziców w sytuacjach wychowawczych/ - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 9 osób , /celem treningu jest omówienie sposobów na wyeliminowanie tradycyjnych ról płciowych i stereotypów dotyczących płci na różnych etapach życia i obszarach, zwłaszcza na rynku pracy/ - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 1 godz. /osoba - indywidualne doradztwo prawne - 10 osób. /wzrost poziomu wiedzy na temat praw i obowiązków wynikających z posiadania statusu osoby bezrobotnej/ - indywidualne warsztaty z zakresu wizażu, z sesją zdjęciową z ekspresji własnego wizerunku /9 kobiet i 1 mężczyzna x 6h/os./ Omawiane będą takie tematy, jak: -dopasowanie ubioru do różnych typów sylwetek, -podkreślenie walorów i tuszowanie niedoskonałości, -dobór właściwej kolorystyki do typu osobowości, -makijaż i ubiór na każdą okazję i porę dnia, -zmiana dotychczasowych złych przyzwyczajeń, -przykłady dobrego zestawienia ubioru, fryzury i makijażu. -podczas indywidualnych warsztatów Uczestnicy Projektu z pomocą wizażystki/stylistki, będą mieli okazję udoskonalić swój wizerunek poprzez wizytę w salonie fryzjerskim: dobór i zmianę fryzury, w salonie kosmetycznym: dobór i wykonanie makijażu oraz dobór ubioru. -metamorfoza udokumentowana sesją zdjęciową na początku i po zakończeniu indywidualnych warsztatów z wizażu /1 zdjęcia formatu 10x15cm przed metamorfozą i 1 zdjęcia formatu 10x15cm po zakończeniu metamorfozy - 1 kpl. wywołane + płyta/, pomoże Uczestnikom Projektu uświadomić sobie swoje atuty, spojrzeć na siebie z nowej perspektywy, odzyskać wiarę w siebie i odnieść sukces na rynku pracy. - grupowe warsztaty savoir-vivre /9 kobiet i 1 mężczyzna x 16h/grupa/ Omawiane będą takie tematy, jak: -temat dobrych manier, obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich w miejscu pracy, w rodzinie, na przyjęciach /w tym zachowanie przy stole/, reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie, komunikacji /także telefonicznej i internetowej/ oraz zachowania się w szczególnych sytuacjach. Zakończenie warsztatów uroczystym obiadem sprawdzającym nabyte umiejętności. Blok nr II: - kurs Prawo jazdy kat. B - 8 osób szkolenie prawo jazdy kat. B w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm. / wraz z opłaceniem badań lekarskich oraz 1-go egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego Blok nr III: - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba, /elementami programu są min. organizacja produkcji, zasady żywienia, towaroznawstwo spożywcze, bhp, zajęcia praktyczne, minimum sanitarne, podstawowe wiadomości o wymogach przy rejestracji własnej firmy, obsługa kas fiskalnych/. Wykonawca na swój koszt zapewni uczestnikom szkolenia badania sanitarno-epidemiologiczne na nosicielstwo. Szkolenie obejmuje min. 150 godzin w tym min. 80 godzin zajęć praktycznych i min. 70 godzin teoretycznych realizujących następujące zagadnienia: - Słuchacz zdobędzie odpowiednie kwalifikacje do przygotowywania potraw i napojów w małych punktach gastronomicznych, pozna przepisy kulinarne - BHP na stanowisku pracy; - Podstawowe wiadomości z zakresu nauki o żywieniu człowieka; - Struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego; - Terminologia stosowana w gastronomii; - Procesy technologiczne w produkcji żywności /obróbka wstępna i cieplna/; - Praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w gastronomii - Estetyka w podawaniu potraw; - Nowe trendy w gastronomii - budowy kas fiskalnych - pracy przy kasie fiskalnej - rejestracji sprzedaży i programowania kas fiskalnych - obsługi kas fiskalnych w połączeniu z komputerowym systemem obsługi sprzedaży - kurs operatora koparko-ładowarki - 1 osoba, /elementami programu są min. użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparko-ładowarki, technologia robót, zajęcia praktyczne. Uprawnienia wydaje Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne, a także egzamin odbywają się na miejscu w Płocku/. Kurs będzie trwał min. 116 godzin, min. 56 godzin zajęć teoretycznych i min. 60 godzin zajęć praktycznych. - kurs profesjonalnego sprzątania z elementami przedsiębiorczości - 1 osoba, Szkolenie obejmuje min. 100 godzin w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 40 godzin teoretycznych zajęć z profesjonalnego sprzątania, 30h zajęć z podstaw przedsiębiorczości, realizujących następujące zagadnienia: problematyka utrzymania czystości, rodzaje i typy podłóg, środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie, podstawowe technologie sprzątania, przepisy BHP w podstawowych procesach sprzątani, przygotowanie uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarcze - kurs profesjonalnego sprzątania- 2 osoby, Szkolenie obejmuje min. 70 godzin w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 40 godzin teoretycznych, realizujących następujące zagadnienia: problematyka utrzymania czystości, rodzaje i typy podłóg, środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie, podstawowe technologie sprzątania, przepisy BHP w podstawowych procesach sprzątania - kurs, opiekun osób starszych i dzieci - 3 osoby Ilość godzin - 150, w tym: 80 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych. Elementami programu są min. współpraca ze środowiskiem podopiecznego, proces starzenia się fizjologia oraz choroby, organizacja opieki zdrowotnej, pomocy społecznej, zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, postępowanie w wybranych problemach zdrowotnych, informacje o lekach i diecie, pielęgnacja osób starszych, najważniejsze aspekty rehabilitacji osób starszych, dzieci: psychologia rozwoju wieku dziecięcego, psychologiczne aspekty opieki nad dzieckiem, twórcze wychowanie dziecka, gry, zabawy ruchowe, zagadnienia zdrowego i racjonalnego żywienia. Przygotowanie do pełnienia funkcji opiekunki społecznej/środowiskowej. - podstawowy kurs języka niemieckiego - 1 osoba Ilość godzin - 60. Poziom ten przeznaczony jest dla osób, które nigdy wcześniej nie uczyły się języka lub kontakt z nim miał miejsce dawno temu. Na tym poziomie słuchacz pozna podstawy gramatyczne i zakres słownictwa umożliwiający podstawową komunikację. Po zakończeniu kursu słuchacz potrafi: zrozumieć i wykorzystać w mowie i piśmie podstawową gramatykę niemiecką, zastosować poznane słownictwo i wyrażenia w typowych sytuacjach dnia codziennego: w podróży, podczas wizyty w banku, na poczcie, w sklepie czy podczas rozmowy z przyjaciółmi, przeczytać i zrozumieć proste notatki, instrukcje i ogłoszenia, wypełnić formularz, napisać krótką notatkę, prostą wiadomość lub opis. Na tym poziomie słuchacz wyposażony w podstawowe narzędzia nabiera wiary w swoje umiejętności, co dodatkowo motywuje do dalszej pracy. Kurs w grupie max. 10osób. - kurs florysta-bukieciarz podstawowy - 2 osoby Ilość godzin - min. 50 w tym min. 41h zajęć praktycznych. Kurs umożliwia nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do układania kompozycji kwiatowych w pracy bukieciarza / florysty w tym: a-zdobędzie podstawową wiedzę na temat teorii bukieciarstwa i preparatów stosowanych do wykonywania kompozycji b-pozna najnowsze techniki wykorzystywane we florystyce c-pozna techniki pielęgnacji roślin a także kompozycje roślin doniczkowych i ciętych d-zdobędzie wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresy florystyki ślubnej , żałobnej czy okolicznościowe e-dekoracja wnętrz, aut, stołów - wprowadzenie f-Warsztat florysty, znajomość zasad bhp i obsługi klienta g-Zbiór, suszenie i utrwalanie roślin- techniki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Blok Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku, ul. Ułańska 1, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9400,00
  • Oferta z najniższą ceną: 9400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9400,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Blok Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kierowców ELKA, ul. Rembielińskiego 3, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9420,00
  • Oferta z najniższą ceną: 9420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11600,00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Blok Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku, ul. Ułańska 1, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14450,00
  • Oferta z najniższą ceną: 14450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14450,00
  • Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-14 23:43:49
  • Liczba odsłon: 78
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892620]

przewiń do góry