Nowy Duninów, 19.09.2013r.

RG.271.5.2013

 

 

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 3.092.500 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów”

 

 

 

            W dniu 17.09.2013r. Zamawiający otrzymał od jednego z Oferentów prośbę o wypełnienie przesłanego przez niego formularza oraz odpowiedź na zamieszczone w nim pytania. Zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający poniżej przedstawia jego treść:

 

 

Formularz Klienta

Nazwa Klienta

 Gmina Nowy Duninów

 

Pytania dotyczące transakcji i zabezpieczeń

 

Pytanie do Klienta

Odpowiedź Klienta

 

1

Prosimy o informację czy na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika.

TAK

 

2

Prosimy o informację czy zostanie złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego. Jeżeli tak to prosimy o informację czy na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji zostanie złożona kontrasygnata skarbnika.

NIE

 

3

W związku z zawartym w SIWZ zastrzeżeniem możliwości zmiany:

 

a)   terminów i kwot spłat (nie dotyczy wcześniejszej spłaty) – prosimy o informację czy dopuszczają Państwo następujący zapis w umowie kredytowej: „Wysokość i termin spłaty kredytu/raty kredytu mogą być, w szczególnie uzasadnionym przypadku, zmienione, w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Oznaczony czas przesunięcia raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres 1 roku kalendarzowego w poszczególnych latach kredytowania. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu. ”,

Jeżeli nie dopuszczają Państwo powyższego zapisu to prosimy o propozycję analogicznego zapisu.

 

AKCEPTUJEMY ZAPIS

 

 

Pytania dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej Klienta

(prosimy o informacje zgodnie ze stanem na dzień sporządzania odpowiedzi)

 

Pytanie do Klienta

Odpowiedź Klienta

1

Prosimy o informację czy na Państwa rachunkach w bankach ciążą zajęcia egzekucyjne. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwoty zajęć egzekucyjnych (w tys. PLN):

NIE

2

Prosimy o informację czy posiadają Państwo zaległe zobowiązania w bankach. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwoty zaległych zobowiązań w bankach (w tys. PLN):

NIE

3

Prosimy o informację czy w ciągu ostatnich 18 miesięcy w JST prowadzony był program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.

NIE

4

Prosimy o informację czy w ciągu ostatnich 36 miesięcy były prowadzone wobec Państwa za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne zadłużenia w bankach.

NIE

5

Prosimy o informację czy posiadają Państwo zaległe zobowiązania wobec ZUS lub US. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwoty zaległych zobowiązań wobec ZUS i US (w tys. PLN):

NIE

6

Prosimy o informację czy w ciągu ostatnich dwóch lat została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium organowi wykonawczemu reprezentującemu Państwa jednostkę (wójt / burmistrz / prezydent, zarząd powiatu, zarząd województwa).

NIE

7

Prosimy o informację dotyczącą następujących pozycji długu JST wg stanu planowanego na koniec bieżącego roku budżetowego:

 

wartość zobowiązania ogółem, wg tytułów dłużnych (w tys. PLN):

3.890.500,-

wartość nominalna wymagalnych zobowiązań z tyt. poręczeń i gwarancji (w tys. PLN):

0

wartość nominalna niewymagalnych zobowiązań z tyt. poręczeń i gwarancji (w tys. PLN):

0

wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ist.1 pkt.2 UoFP z budżetu państwa (w tys. PLN):

0

wartość kredytów i pożyczek związanych z realizacją programów i projektów finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ist.1 pkt.2 UoFP z innych źródeł (w tys. PLN):

0

 

Pytania dotyczące dofinansowania z UE oraz przedsięwzięć inwestycyjnych w ramach budżetu roku bieżącego oraz lat poprzednich

(prosimy o informacje zgodnie ze stanem na dzień sporządzania odpowiedzi)

 

Pytanie do Klienta

Odpowiedź Klienta

1

Prosimy o przedstawienie informacji o dofinansowaniach ze środków UE zadań realizowanych przez Państwa (wydatki majątkowe) w ramach budżetu roku bieżącego z podziałem na:

wartość zawartych umów (w tys. PLN):

0

w tym, wartość środków przewidzianych zgodnie z tymi umowami do wypłaty w bieżącym roku budżetowym (w tys. PLN):

0

wartość złożonych wniosków, dla których nie uzyskano jeszcze decyzji (w tys. PLN):

0

w tym, wartość środków przewidzianych zgodnie z tymi wnioskami do wypłaty w bieżącym roku budżetowym (w tys. PLN):

0

2

Prosimy o informację, czy w ciągu ostatnich 2 lat budżetowych zdarzyło się, że JST musiała zwrócić środki uzyskane z UE z powodu nie wywiązania się z zapisów umowy dofinansowania. Jeżeli tak to prosimy o podanie kwoty środków zwróconych w ciągu pełnych ostatnich dwóch lat budżetowych (w tys. PLN):

NIE

 

Pytania dotyczące podmiotów powiązanych z Klientem

 

Pytanie do Klienta

Odpowiedź Klienta

1

Prosimy o podanie informacji o podmiotach powiązanych (nazwa, adres, REGON):

 

 

BRAK

 

 

 

 

Pozostałe pytania

 

Pytanie do Klienta

Odpowiedź Klienta

1

Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności – z załącznika nr 5 do SIWZ wynika, że odsetki płatne są do 20. dnia każdego miesiąca, podczas gdy z załącznika nr 6 odsetki płatne są do ostatniego dnia każdego miesiąca.

Odsetki naliczane na ostatni dzień miesiąca a płatne do 20 dnia następnego miesiąca

2

Prosimy o potwierdzenie, że nie występuje karencja w spłacie odsetek.

TAK

3

Według jakiej stopy naliczane będą odsetki od kredytu przeterminowanego? Czy Zamawiający wyraża zgodę na stosowanie w takiej sytuacji dwukrotności standardowego oprocentowania kredytu?

TAK


Wykaz zaangażowań Klienta

 

Kwoty zaangażowań prezentowane są w PLN wg stanu na dzień (rrrr-mm-dd) – prosimy o dane za ostatni zakończony i rozliczony miesiąc:

2013.08.31

 

Lp.

Nazwa podmiotu

(np. bank, NFOŚ, WFOŚ, firma leasingowa, firma factoringowa)

Waluta zadłużenia

Typ długu  (kredyt, wykup wierzytelności, obligacje, leasing, factoring, pożyczka, udzielone poręczenie, udzielona gwarancja, list patronacki)

Data zawarcia umowy

Kwota bieżącego zadłużenia (bilans)[1]

Kwota pozostałego zadłużenia (pozabilans)[2]

Data całkowitej spłaty

 

1

WFOŚ i GW w Warszawie

PLN

Pożyczka

22.10.2009

280.000,-

2016

 

2

 WFOŚ i GW w Warszawie

 PLN

 Pożyczka

29.07.2010

231.000,-

2016

 

3

 WFOŚ i GW w Warszawie

 PLN

 Pożyczka

29.07.2010

231.000,-

2016

 

4

 BOŚ Warszawa

 PLN

 Kredyt preferencyjny

27.11.2009

189.000,-

2016

 

5

 BOŚ Warszawa

 PLN

 Kredyt

02.05.2013

500.000,-

2020

 

6

 BGK w Warszawie

 PLN

 Kredyt

29.03.2010

364.000,-

2016

 

7

 BGK w Warszawie

 PLN

 Kredyt

23.08.2010

559.000,-

2016

 

8

BGK  w Warszawie

 PLN

Kredyt

20.10.2011

630.000,-

2017

 

9

 BGK w Warszawie

 PLN

 Kredyt

24.05.2012

792.000,-

2018

 

10

 BANK SPÓŁDZIELCZY w Gostyninie

 PLN

 Kredyt

29.04.2011

247.500,-

2017

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

14

 

 

 

 

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

Razem

4.023.500,-

 


 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-19 09:12:29
  • Liczba odsłon: 70
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892515]

przewiń do góry