"Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Soczewce, Nowym Duninowie oraz Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie w roku szkolnym 2013/2014, gm. Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 260988 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Soczewce, Nowym Duninowie oraz Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie w roku szkolnym 2013/2014, gm. Nowy Duninów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykazania posiadania uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie transportu drogowego osób.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 5 do SIWZ

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:

    1. Zmiany wysokości opłat wynikających z przepisów prawa a mających wpływ na koszty świadczenia usługi.

    2. Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

    3. Wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy w zakresie wykonania prac w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy.

    4. Wprowadzenia zmian długości poszczególnych tras w ilości do 20% kilometrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.

    5. W przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w pkt. od 1 do 3 Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę nie większą niż udokumentowany wzrost / zmniejszenie kosztów świadczenia usługi.

    6. W przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 11 (Sekretariat).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOWÓZ: 1. Godz. 6:50 Dzierzązna /figurka/ - Jastrząbek - Brwilno/przystanek KM/ - Soczewka /szkoła/ - Brwilno Dolne /przystanek PKS/ - Wola Brwileńska /przystanek PKS/ - Stary Duninów /przystanek PKS/ - Nowy Duninów /szkoła/- dł. 18 km Liczba uczniów - Dzierzązna -Soczewka -14 uczniów; Liczba uczniów - Soczewka- Brwilno Dolne -Wola Brwileńska - Nowy Duninów - 46 uczniów. ODWÓZ 1. godz. 12:45: Nowy Duninów - Stary Duninów - Wola Brwileńska - Brwilno Dolne - Soczewka /szkoła/- Brwilno - Jastrząbek - Dzierzązna /figurka/- dł. 18 km Dzierzązna - Soczewka /szkoła/ - Nowy Duninów - dł. 14 km 2. godz. 14:30 Nowy Duninów - Stary Duninów - Wola Brwileńska - Brwilno Dolne -Soczewka /szkoła/- Brwilno - Dzierzązna /figurka/- dł. 18 km RAZEM: 68 km w tym: - 68 km /drogi utwardzone/.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TRASA NR 2 DOWÓZ 1. godz. 6:40 Skoki Małe - Skoki Duże /przystanek PKS/ -Nowa Wieś - Karolewo- Nowy Duninów /szkoła/ - dł. 9 km - liczba uczniów: 47 2.godz. 7:15 Nowy Duninów - Brzezinna Góra /figurka/ - Środoń - Trzcianno - Jeżewo/figurka/-Nowy Duninów /szkoła/ - dł.16,8 km - liczba uczniów: 15. ODWÓZ: 1. godz. 12:45 Nowy Duninów - Karolewo /pole/ - Kamion - Grodziska /do Pana Rzegockiego/ - Karolewo /górka/ - Nowa Wieś -Skoki Duże - Nowy Duninów - dł. 22 km - 2. godz. 14:30 - Nowy Duninów - Kamion - Grodziska /do Pana Rzegockiego/ - Karolewo (pole) - Nowy Duninów - dł. 16 km 3. godz. 14:50 - Nowy Duninów -Brzezinna Góra/figurka/-Środoń -Trzcianno - Jeżewo/figurka/- Nowy Duninów - dł. 16,8 km RAZEM - 80,6 km tym: - 60km /drogi nieutwardzone/ - 20,6 km /drogi utwardzone/.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Pliki powiązane:

    • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
    • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty - pobierz
    • Załacznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy zg. z art. 22 ust. 1 Pzp - pobierz
    • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy zg. z art. 24 ust. 1 Pzp - pobierz
    • Załącznik nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - pobierz
    • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia - pobierz
    • Załącznik nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - pobierz
    • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy dla Trasy nr 1 - pobierz
    • Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy dla Trasy nr 2 - pobierz

     

    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
    • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
    • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
    • Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-05 07:36:47
    • Liczba odsłon: 222
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 3221650]

    przewiń do góry