"Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2012/2013"
Numer ogłoszenia: 239168 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowyduninow.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Nowy Duninów w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół z terenu gminy Nowy Duninów w dni nauki szkolnej, realizowane w ramach Programu Rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania; tzn. przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz do Szkoły Podstawowej w Soczewce.

2. W trakcie obowiązywania umowy możliwy będzie zakup posiłku wg. oferowanej ceny przez pozostałe osoby nie objęte programem dożywiania będące pracownikami placówki lub jej uczniami (w cyklu nie krótszym niż miesięczny).

3. Szacunkowa liczba uczniów objętych programem dożywiania wynosi 80-90 uczniów, większa liczba uczniów dla których dostarczany będzie posiłek to Szkoła Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie. Wielkość ta nie jest stała i może ulegać zmianom w trakcie realizacji.

4. Faktyczna liczba posiłków uzależniona będzie od liczby dzieci, które objęte zostaną programem dożywiania.

5. Posiłki wydawane będą we wszystkie dni nauki szkolnej od dnia 04.09.2012r. do dnia 27.06.2013r. Łącznie 186 dni (zgodnie z danymi otrzymanymi od Kuratorium Oświaty w Warszawie Delegatura w Płocku).

6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do w/w placówek 1 gorący posiłek w postaci zupy (wraz z pieczywem) zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi dla dzieci, posiłek o kaloryczności nie mniejszej niż 550kcal i gramaturze nie mniejszej niż 450ml.

7. Dowóz odbywał się będzie raz dziennie.

8. Posiłki powinny być zróżnicowane, przygotowane według wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia oraz zawierać gramaturę oraz kaloryczność.

9. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 1 tygodniowych (5 dni roboczych).

10. Dostarczanie posiłków w pojemnikach utrzymujących ich właściwą temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu.

11. Wydawanie posiłków oraz zapewnienie zastawy stołowej należy do obowiązku szkoły. Godzina dostawy posiłków do szkół: 10:20 Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Nowym Duninowie, 10:05 Szkoła Podstawowa w Soczewce (do uzgodnienia i ewentualnych korekt z Dyrektorami Szkół).

12. Posiłki powinny być przygotowane według aktualnych norm żywieniowych oraz zgodnie z zasadami zbiorowego żywienia. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających posiłki zarówno pod względem higienicznym jak i kalorycznym.

13. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w obowiązujących przepisach oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztami badania Zamawiający obciąży Wykonawcę.

14. Posiłki wykonane będą ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia.

15. Wykonawca ponosi koszty załadunku, transportu i rozładunku wszystkich dostaw posiłków w miejsce wskazane w szkołach.

16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

17. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem o każdej zmianie liczby osób korzystających z dożywiania w danej szkole.

18. Rozliczenie nastąpi za faktycznie dostarczone ilości posiłków, zmiany ilości dostarczanych posiłków zostaną zgłoszone z min. 1 dniowym wyprzedzeniem do godz. 12:00..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy:

a) na skutek zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;

b) w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;

c) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy (np. siedziby, adresu, nazwy);

d) jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;

e) zmiany godzin dostaw w zależności od aktualnych potrzeb szkół.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów Pok. nr 8 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Pliki powiązane:

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-06 12:55:08
  • Liczba odsłon: 71
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892586]

przewiń do góry