"Przebudowa drogi gminnej w m. Lipianki - Etap I"
Numer ogłoszenia: 220048 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157994 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Lipianki - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:

1. Przebudowę drogi gminnej o długości - 715 mb, podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego grubości po zagęszczeniu 18 cm, warstwa górna grubości po zagęszczeniu 5 cm.

2. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

3. Wykonawca powinien zapoznać się z terenem budowy (wizji w terenie).

4. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, kosztorysach nakładczych, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiału lub urządzenia, które one zastępują.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe TRANS-US Leszek Pieniążek, ul. Kościuszkowców 16a, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185400,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98884,46

  • Oferta z najniższą ceną: 98884,46 / Oferta z najwyższą ceną: 114442,28

  • Waluta: PLN.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-28 10:17:36
  • Liczba odsłon: 64
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892568]

przewiń do góry