Numer ogłoszenia: 239740 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na: "Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów"

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 231808 - 2010 data 30.07.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, fax. 024 2610236.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na następujących warunkach: 1.Udzielenie kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł w trakcie 2010 roku. 2.Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2010r. 3.Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego oraz w kwocie wskazanej przez zamawiającego. 4.Okres kredytowania 7 lat, tj. do 30.10.2016r. 5.Spłata kredytu nastąpi w ciągu 6 lat w okresie od 30.06.2011r. Do 30.10.2016r. 6.Spłata odsetek w okresie od roku 2010 do 31.10.2016r. 7.Spłata kapitału trzy razy w roku 2011, tj. do 30.06., 30.08, 30.10. oraz cztery razy w latach 2012-2016, tj. do 30.04., 30.06., 30.08. oraz do 30.10. w latach 2011 - 2016, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 8.Spłata odsetek - kwartalna (w ostatnim dniu kwartału). 9.Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji. 10.Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 30.07.2010r. oraz datę jego uruchomienia na dzień 30.08.2010r. 11.Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy. 12.Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco. 13.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyn. 15.W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami..
  • W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na następujących warunkach: 1.Udzielenie kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł w trakcie 2010 roku. 2.Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2010r. 3.Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego oraz w kwocie wskazanej przez zamawiającego. 4.Okres kredytowania 7 lat, tj. do 30.10.2016r. 5.Spłata kredytu nastąpi w ciągu 6 lat w okresie od 30.06.2011r. Do 30.10.2016r. 6.Spłata odsetek w okresie od roku 2010 do 30.10.2016r. 7.Spłata kapitału trzy razy w roku 2011, tj. do 30.06., 30.08, 30.10. oraz cztery razy w latach 2012-2016, tj. do 30.04., 30.06., 30.08. oraz do 30.10. w latach 2011 - 2016, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ. 8.Spłata odsetek - kwartalna (w ostatnim dniu kwartału). 9.Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji. 10.Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 30.07.2010r. oraz datę jego uruchomienia na dzień 30.08.2010r. 11.Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy. 12.Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco. 13.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyn. 15.W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 8 (sekretariat)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 8 (sekretariat)..

Zamawiający wprowadza zmiany do SIWZ oraz zamieszcza dodatkowe dokumenty:

Zmiany w SIWZ  tj:

  1. Pkt. I ust. 6 tj. Spłata odsetek w okresie od roku 2010 do 31.12.2016r.

       Zmiana na: Spłata odsetek w okresie od roku 2010 do 30.10.2016r.

2.      Pkt. I ust. 16 dodano dodatkowe dokumenty (w załączeniu).

3.      XIV. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT ust. 2 Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej, oznakowanej kopercie w sposób następujący:

·        NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES:

·        ZAMAWIAJĄCY: Gmina Nowy Duninów

·        oferta w przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania p. n. „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów”

·        nie otwierać przed: dniem 30 lipca 2010 r, godzina 10:15.

Zmiana na:

2.     Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej, oznakowanej kopercie w sposób następujący:

·        NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES:

·        ZAMAWIAJĄCY: Gmina Nowy Duninów

·        oferta w przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania p. n. „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów”

·        nie otwierać przed: dniem 11 sierpnia 2010 r, godzina 10:15.

      4. Pkt. XV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, ust.

1.   Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia               30 lipca 2010 roku do godziny 10:00.

Zmiana na:

1.    Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia               11 sierpnia 2010  roku do godziny 10:00.         (Urząd w tym dniu czynny od godz. 9:00)

5.      Pkt. XVI. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, ust. 1 Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 30 lipca  roku o godz. 10:15

Zmiana na:

1 Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w dniu 11 sierpnia 2010  roku o godz. 10:15

6.      XVII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: Sposób obliczenia ceny:

d)    cena winna być określona jako suma stawki WIBOR 1M z dnia 20.07.2010r. (tj. ….. %) oraz marży Wykonawcy;

             Zmiana na:

d)    cena winna być określona jako suma stawki WIBOR 1M z dnia 30.07.2010r. (tj. ….. %) oraz marży Wykonawcy;

W związku z w/w zmianami dokonano również zmiany w formularzu oferty, liście załączników oraz istotnych dla stron postanowienia umowy.

Załączono poprawioną SIWZ wraz z załącznikami.

W/w zmiany stanowią integralną część SIWZ.


 

ZAŁĄCZNIKI:


 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-05 18:04:09
  • Liczba odsłon: 141
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892489]

przewiń do góry