OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02

 

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych , na podstawie art. 39  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.        Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: “ Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Soczewce, w Nowym Duninowie oraz Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie  w roku szkolnym 2007/2008 , gm. Nowy Duninów.”

2.        Rodzaj zamówienia: usługa

3.        Miejsce wykonania: teren gminy Nowy Duninów

4.        Opis:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: “ Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Soczewce, w Nowym Duninowie oraz Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie  w roku szkolnym 2007/2008 , gm. Nowy Duninów” w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2008 r. na trasie o długości 106km (w tym drogi utwardzone 80km, nieutwardzone 26km)

 

5.         Wspólny słownik zamówień (CPV): 60113100-4  Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych  

6.         Wielkość: poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

 

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2008 r.  

 

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu usługi.

2.     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia

3.    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

4.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.    posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w szczególności kierowcy)– wg załącznika nr 2

c)      Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

d)      oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  - wg załącznika nr 3.

 

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga  wraz ze składaniem oferty wniesienia wadium.

 

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Termin składania ofert: 19.02.2008r godzina 10:00.

2.      Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

3.      Otwarcie ofert: dnia 19.02.2008r godz. 10:30

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

 

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 12/02/2008

 

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

 

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 12/02/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

 

“ Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Soczewce, w Nowym Duninowie oraz Publicznego Gimnazjum w Nowym Duninowie  w roku szkolnym 2007/2008 , gm. Nowy Duninów.”


 

Załączniki:

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-12 20:15:39
  • Liczba odsłon: 213
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3221684]

przewiń do góry