OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60.000 EURO, na podstawie art. 39 w związku z art. 4a  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl  

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa chodnika na nasypie przy drodze  krajowej nr 62 od km 105+876 do 105+954 dl. 78m w miejscowości Wola Brwileńska gm. Nowy Duninów - uzupełnienie chodnika”

2.       Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

3.       Miejsce wykonania: Wola Brwileńska gm. Nowy Duninów

4.        Opis:

Zakres prac:

§  chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm pow. 101,4 m2 w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej w obrzeżach betonowych 30x8 cm,

§  przepusty pod zjazdami z rur betonowych Ø 30 cm WIPRO,

§  wykonanie poręczy ochronnych sztywnych (z pochwytami) i przeciągiem z kątowników  45x30x4mm oraz słupkami z kątowników 60x40x5mm o rozstawie 1,5m,

§  wykonanie ściany oporowej o długości 84 mb.

§  humusowanie i obsianie trawą skarp.

5.       Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.22-1

6.       Wielkość: poniżej 60000 EURO

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 2,5 m-ca od dnia przekazania placu budowy.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu robót.

2.       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

a)      wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zamówienie w zakresie budowy chodników o wartości nie mniejszej niż 60.000 zł.;

b)       dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej.

3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 3

c)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg załącznika nr 4

d)      dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń, że ww. osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.

e)      oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  - wg załącznika nr 5.

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający wymaga  wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 1.500 zł. (słownie: tysiąc pięćset  złotych)

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Termin składania ofert: 05.06.2007r godzina 10:30.

2.      Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

3.      Otwarcie ofert: dnia 05.06.2007r godz. 10:50

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 29/05/2007

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 29/05/2007r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

„Budowa chodnika na nasypie przy drodze  krajowej nr 62 od km 105+876 do 105+954 dl. 78m w miejscowości Wola Brwileńska gm. Nowy Duninów” Po wykonaniu i odebraniu robót Wykonawca obciąży Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie fakturą VAT na kwotę brutto ……………………zł (50% wartości umowy) oraz Gminę Nowy Duninów fakturą VAT na kwotę brutto …………………….zł (50% wartości umowy)

powiązane pliki:

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-29 14:14:06
  • Liczba odsłon: 250
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3222126]

przewiń do góry