Zarządzenie Nr 22/2024 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 04 marca 2024r, w sprawie udzielenia upoważnienia pracownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie do prowadzenia postępowań w sprawach wynikających z ustawy z dnia 17 grudnia 2021r. o dodatku osłonowym (Dz. U. z 2023., poz. 759 z późn. zm.), w tym do ustalania prawa do dodatku osłonowego, przesłania informacji o przyznaniu dodatku osłonowego na wskazany przez wnioskodawcę adres poczty elektronicznej, a w przypadku gdy wnioskodawca nie wskazał adresu poczty elektronicznej we wniosku o wypłatę dodatku osłonowego informowania go o możliwości odebrania od organu informacji o przyznaniu dodatku osłonowego oraz wydawania decyzji w sprawie odmowy przyznania dodatku osłonowego, uchylenia lub zmiany prawa do tego dodatku oraz rozstrzygnięcia w sprawie nienależnie pobranego dodatku osłonowego.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Żółtowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-06-20 12:09:51
  • Informacja zaktualizowana przez: Żółtowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-06-20 12:38:10
  • Liczba odsłon: 184
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3182018]

przewiń do góry