17.05.2022 r.

Urząd Gminy w Nowym Duninowie ogłasza nabór wniosków o pomoc finansową z budżetu Gminy Nowy Duninów w roku 2022 na udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów.


Prosimy o dostarczenie wniosków w nieprzekraczalnym terminie do 15 czerwca 2022 roku do godz. 17.00

                      
Szczegółowe zasady, zakres i przedmiot  udzielanych dotacji znajdują się w załączonej uchwale. Wnioski należy sporządzić wg załącznika nr 1 do uchwały w sprawie udzielenia dotacji w jednym egzemplarzu. Składane wnioski muszą być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela.          

- Uchwała Nr 126/XIV/2020 RADY Gminy Nowy Duninów z dnia 18 września 2020r.

w sprawie: ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad udzielania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, położonym na terenie gminy Nowy Duninów - POBIERZ

Wnioski należy przesłać (decyduje data wpływu) lub przekazać na adres:

Urząd Gminy w Nowym Duninowie

ul. Osiedlowa 1

09-505 Nowy Duninów

Uchwała Nr 126/XIV/2020 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 18 września 2020r. w sprawie:  ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad  udzielenia dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, położonym na  terenie gminy Nowy Duninów. - wejdź

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-05-17 14:31:38
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-05-17 14:53:03
  • Liczba odsłon: 765
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2880042]

przewiń do góry